  • 1. Data: 2010-09-21 09:14:46
    Temat: Policja szuka sponsora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na laserowy "radar" z kamera. 110k zl.

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,8403714,P
    olicja_testuje_radar_laserowy__Kto_zostanie_sponsore
    m_.html

    Ostroznie w Gliwicach.

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-09-21 09:21:51
    Temat: Re: Policja szuka sponsora
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:14, J.F. pisze:

    > Na laserowy "radar" z kamera. 110k zl.
    >
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,8403714,P
    olicja_testuje_radar_laserowy__Kto_zostanie_sponsore
    m_.html

    > Ostroznie w Gliwicach.

    Ktoś potrafi wytłumaczyć jak to możliwe:
    "...Oprócz tego laserowy radar jest nieoceniony podczas oględzin miejsc
    wypadków. Policjanci mogą nakręcić nim film, który w ciągu kilku minut
    zostanie przetworzony na komputerową grafikę w technice 3D wraz z
    symulowaną pozycją pojazdów oraz wyliczoną do centymetra drogą ich
    hamowania..."

    Chodzi mi o to wyliczenie drogi hamowania co do centymetra. Nie potrafię
    sobie tego wyobrazić.

    A.

  • 3. Data: 2010-09-21 09:22:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-21 09:14, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Na laserowy "radar" z kamera. 110k zl.
    >
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,8403714,P
    olicja_testuje_radar_laserowy__Kto_zostanie_sponsore
    m_.html

    > Ostroznie w Gliwicach.

    Mijałem "testerów" w niedzielę 12 września na Tarnogórskiej w Gliwicach,
    ale tamci bawili się standardowym laserem - tu widzę jakaś nowsza zabawka.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2010-09-21 10:01:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > centymetra drogą ich hamowania..."
    > Chodzi mi o to wyliczenie drogi hamowania co do centymetra. Nie

    Wyliczyc co do centymetra latwo, trudniej podac dokladnosc
    wyliczenia :-)
    Byc moze wykorzystuja dalmierz laserowy.

    Co prawda latwo wyliczyc jak sa jakies slady - abs nie zostawia :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-09-21 10:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl>
> [...]
    >
    > Mijałem "testerów" w niedzielę 12 września na Tarnogórskiej w
    > Gliwicach, ale tamci bawili się standardowym laserem - tu widzę

    Ta ma jedna wade - nie da sie juz pobrac w lape :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-09-21 10:27:48
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na laserowy "radar" z kamera. 110k zl.

    Tyle zachodu, taka technika za 110kzl, a prosciutkie radyjko z antena,
    calosc za 500zl (czyli 1 mandat) sprawia, ze te cale 110kzl wyrzucone w
    bloto. No dobra, wiem, nie wszyscy maja CB.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2010-09-21 10:40:42
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <> napisał w wiadomości ...

    > Ta ma jedna wade - nie da sie juz pobrac w lape :-)

    nie ma takiej przeszkody u polskiego "pana władzy"...
    problem tylko w tym za ile :) :)

  • 8. Data: 2010-09-21 11:00:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-21 10:27, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > calosc za 500zl (czyli 1 mandat) sprawia, ze te cale 110kzl wyrzucone w
    > bloto. No dobra, wiem, nie wszyscy maja CB.

    Technika techniką, ale w POlsce radary wszelakiej maści służą w 99%
    przypadków do wyciągania kasy, tylko i wyłącznie! Bezpieczeństwo
    zazwyczaj nie ma tu nic do rzeczy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 9. Data: 2010-09-21 11:04:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał

    > nie ma takiej przeszkody u polskiego "pana władzy"...
    > problem tylko w tym za ile :) :)

    Zalezy czy sie da latwo skasowac zdjecia czy nie :-)

    Bo ktos zawsze moze sprawdzic urzadzenie i sie spytac gdzie te
    mandaty :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-09-21 11:05:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
    > Technika techniką, ale w POlsce radary wszelakiej maści służą w
    > 99% przypadków do wyciągania kasy, tylko i wyłącznie!
    > Bezpieczeństwo zazwyczaj nie ma tu nic do rzeczy.

    No ale wiesz - kierowca pare razy zlapany, chocby na autostradzie,
    potem i przez wioske jedzie wolniej :-)

    J.