  • 1. Data: 2010-09-20 22:59:38
    Temat: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: "em.er" <e...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    ogólnie jest wybór miedzy 308 SW Trendy 1,6 HDI 90 KM a Megane kombi Expresion
    1,5dci 85 KM. Oba kratkowozy. Wiem że każdy lubi co innego, ale może jakieś
    spostrzeżenia na szybko. Oba auta na razie widziałem na papierze tylko - na
    mojej wiosce nie ma takich. Reno jakieś takie nowocześniejsze, 308 to jak 307 po
    lifcie. Chyba że jakieś inne auto podobne ktoś poleci, tak 50 tys netto.

    pozdr
    em

  • 2. Data: 2010-09-20 23:07:47
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:59:38 +0000 (UTC), em.er napisał(a):

> [...]
    > lifcie. Chyba że jakieś inne auto podobne ktoś poleci, tak 50 tys netto.

    ten Pug, z tym silnikiem, tylko zwykły hatchback a nie kombi, ma rekord
    świata spalania - 3.49 na odcinku prawie 15 tysięcy kilometrów.
    Oprócz tego obsługuje się normalnym kluczykiem a nie sprawiającą problemy
    kartą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-20 23:10:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "em.er" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 307 po
    > lifcie. Chyba że jakieś inne auto podobne ktoś poleci, tak 50 tys netto.

    Fiat Bravo, Kia Ceed.

  • 4. Data: 2010-09-20 23:22:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin em.er

    > tak 50 tys netto.

    Kup sobie jakieś męskie auto, powiedzmy STI.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-09-20 23:37:29
    Od: "Michał Ratajczak" <e...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Fiat Bravo, Kia Ceed.

    Fiata nie chce, radiowozu też nie. A może yeti :)? TSI powinien być, tylko że
    też tylko na www widziałem to, 105 koni - jeździł ktoś tym?

  • 6. Data: 2010-09-20 23:40:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Ratajczak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Fiata nie chce, radiowozu też nie.

    Nie chcesz się uczyć na błędach innych, no to kup francuza, niech boli. ;-)

  • 7. Data: 2010-09-20 23:42:01
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Fiat Bravo, Kia Ceed.

    To jest grupa o PRAWDZIWYCH samochodach

    WIEŚMAK PLONK WARNING

  • 8. Data: 2010-09-20 23:47:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Fiat Bravo, Kia Ceed.

    Włoski strucel, koreańskie padło?

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-09-20 23:53:31
    Od: "em.er" <e...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Nie chcesz się uczyć na błędach innych, no to kup francuza, niech boli. ;-)

    to KIA teraz to taka rewelka? lekko nie orientuje się, ale 3 tygodnie temu
    musiałem zamówić felgę alu do carnivala, wciąż jej nie ma, felga to nie jakaś
    mega dziwna część wg mnie - do ceedów lepiej załatwiają?

  • 10. Data: 2010-09-21 00:01:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "em.er" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to KIA teraz to taka rewelka?

    Rewelka nie rewelka, ale solidna do bólu.
    Do tej pory nic równie solidnego mi się nie trafiło, a trochę tego było, z
    Audi, BWM czy VW włącznie.