  • 1. Data: 2010-09-21 07:03:46
    Temat: Zimowe opony
    Od: Zośka <Z...@...pl>

    Witam!

    Proszę o rady w następujących sprawach:
    1) jakie zimowe opony kupić do samochodu osobowego
    do spokojnej jazdy, głównie po mieście
    2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić
    opony i zostawić na przechowanie.

    Pozdrowienia
    Zośka

  • 2. Data: 2010-09-21 07:22:46
    Temat: Re: Zimowe opony
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Zośka" <Z...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić

    Jakiś rozmiar jest wazny czy bez znaczenia dla Ciebie?

  • 3. Data: 2010-09-21 09:25:37
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

> [...]
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić

    No wlasnie jaki rozmiar ..generalnie pewnie cos ze sredniakow
    fulfa,kleber,uniroyal
    adres wulkanizacji podam ci na priv zeby nie bylo ze reklama...

  • 4. Data: 2010-09-21 14:26:29
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Zośka" <Z...@...pl> wrote in message
> [...]
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić

    W zeszłym sezonie kupiłem bieżnikowane opony zimowe Respa (Made in Germany,
    TUV i inne cuda)w rozmiarze 196/65/15 na alledrogo po 120 za szt.
    Przejeździłem całą zimę po słabo odśnieżanej Łodzi i stwierdziełm, że więcej
    nie kupię innych zimówek. Kupowanie super opon zimowych do compacta z
    silnikiem 120hp to czysty onanizm. Może jak ktoś mieszka w górach to ma
    sens, ale w mieście nie ma absolutnie żadnego.

  • 5. Data: 2010-09-21 15:08:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 07:03, Zośka pisze:
> [...]
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić

    Na takie do jazdy po mieście i nawet w trasy, bez większych wymagań? Kup
    sobie Klebery, będziesz zadowolona.

  • 6. Data: 2010-09-21 15:09:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zośka" <Z...@...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > 1) jakie zimowe opony kupić do samochodu osobowego
    > do spokojnej jazdy, głównie po mieście

    do spokojnej jazdy po miescie to wystarcza dobre wielosezonowki, odpada ci
    cosezonowe przekladanie

    poprzednie dwie zimy przejezdzilem na letnich, dopiero ilosc sniegu w
    zeszlym roku zmusila mnie do zakupu zimowek, ale to jakos dopiero w styczniu

  • 7. Data: 2010-09-21 19:02:02
    Od: Zośka <Z...@...pl>

    > Jakiś rozmiar jest wazny czy bez znaczenia dla Ciebie?

    Rozmiar jest ważny. :-)
    Jest to 185/65/15.
    Letnie są firmy Good Year. Czy mogłyby się nadawać na zimę?
    Wiem, że wszystko zależy od tego jaka będzie zima, ale chodzi
    mi o to czy bez względu na to jaka ta zima będzie wymieniać,
    czy czekać na razie na rozwój wypadków?

    Pozdrawiam
    Zośka

  • 8. Data: 2010-09-21 20:17:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-21, Zośka <Z...@...pl> wrote:

> [...]
    > Wiem, że wszystko zależy od tego jaka będzie zima, ale chodzi
    > mi o to czy bez względu na to jaka ta zima będzie wymieniać,

    Stać Cię na to, żeby w razie śniegu zostawić samochód pod domem czy pod
    robotą czy gdzie tam będziesz jeździć? To nie wymieniaj. Musisz gdzieś
    dojechać/wrócić? Wymień.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-09-21 20:55:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > 2) polecenie sprawdzonego zakładu wulkanizacji w Warszawie
    > (Śródmieście, Mokotów, Ursynów), w którym można wymienić

    Najlepiej w takim rozmiarze jak letnie, lub oczko wezsze.
    Ja z zasady pomijam wszystko co robione w Chinach, nawet jakby to byl
    Michelin czy GY.
    Spotkalem sie z abrdzo dobrymi opiniami Argentynskich opon Maloya. Doskonale
    sa Japonskie Falkeny.
    Opony rodem ze skandynawii, Gislaved, Viking, bardzo dobre.
    Szkoda wydawac duzo kasy bo prawdopodobnie nie zjezdzisz bieznika a predzej
    sie moralnie zestarzeja.

    Powiem Ci tak, kupilem "nowe" Vikingi w sensie niejezdzone ale majace 7 lat.
    I w tym samym samochodzie wrecz niema porownania z Barumami co mialy 3 lata.
    Ale nie namawiam. Przy obecnych cenach lepiej kupowac nowe nowe.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-09-21 21:43:08
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Zośka wrote:

> [...]
    > Wiem, że wszystko zależy od tego jaka będzie zima, ale chodzi
    > mi o to czy bez względu na to jaka ta zima będzie wymieniać,

    Jak sie wypadki juz rozwina to zazwyczaj na ulicy lezy warstwa sniegu a
    do wuklanizatorow kolejki...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl