  • 1. Data: 2010-11-30 20:20:33
    Temat: Policjanci ofierze nie pomogli
    Od: "km" <b...@W...gazeta.pl>

    http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofi
    erze-nie-pomogli,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-11-30 21:51:19
    Temat: Re: Policjanci ofierze nie pomogli
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 30 Lis, 21:20, "km" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofi
    erze-nie-pomogli,...

    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    W Polsce policja liczy około 100 tysięcy osób, z czego 2 nie udzieliło
    pomocy, co daje nam jakieś 0,00002 część policjanta który nie udzieli
    pomocy raz, a co z resztą Razów? Niewiele. Przeliczysz ile ludzi nie
    pomoże w potrzebie (pierwsza pomoc)? Nie rozpaczał bym.
    A mogli mandat wlepić, pozabierać dowody innym moturzystom. A tak
    odjechali i nie zagrażali innym uczestnikom ruchu co to z hopki
    wyskakiwali. A mógł kangurocyklista trafić na...traktor z wozem...,
    pełen dzieci, dziewczynek .. i to w ciąży..podczas pielgrzymki. Już
    będzie wiedział że dobre zabawki to się na pilota kupuje.

  • 3. Data: 2010-12-01 05:04:15
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    WIADRO wrote:

    > A mogli mandat wlepić, pozabierać dowody innym moturzystom. A tak
    > odjechali i nie zagrażali innym uczestnikom ruchu co to z hopki
    > wyskakiwali. A mógł kangurocyklista trafić na...traktor z wozem...,

    No właśnie. "Proszę tam na asfalcie ciszej jęczeć, bo właśnie kontrol
    prowadzę i zaraz dam mandata za utrudnianie czynności" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 4. Data: 2010-12-01 09:58:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-30 22:51:19 +0100, WIADRO <w...@g...com> said:

    > W Polsce policja liczy około 100 tysięcy osób, z czego 2 nie udzieliło
    > pomocy, co daje nam jakieś 0,00002 część policjanta który nie udz
    > ieli
    > pomocy raz, a co z resztą Razów? Niewiele.

    Nosz w mordę, że kto jak kto, ale Wiadro broniący honoru policmajstrów?
    Co się dzieje z tym światem... ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-12-01 13:51:16
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"
    Nosz w mordę, że kto jak kto, ale Wiadro broniący honoru policmajstrów?

    Prysnal od zony to i o plockich funkcjuszach zapomnial...

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-12-01 19:16:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > pełen dzieci, dziewczynek .. i to w ciąży..podczas pielgrzymki. Już
    > będzie wiedział że dobre zabawki to się na pilota kupuje.

    A może spuść się w WIADRO?

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-12-02 09:18:31
    Od: baranek27 <baranek20@_NOSPAM_vp.pl>

    W filmie gwiazda poznańskiej sceny drogowej się wypowiada!pan
    KLIMCZEWSKI...
    sam na katowickiej zatrzymywał motocykle w asyście Tv i zabierając dowód
    kierującemu za "łyse opony" szepnął kierowcy "wiesz to tak do
    telewizji".zakończenie sezonu też zabezpieczał a gdy się wszyscy
    rozjeżdżali obstawił drogi i zbierał żniwo w asyście TV,że głośny,że łyse
    gumy,że bez kasku i bez prawka;)

  • 8. Data: 2010-12-02 15:47:09
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-01 06:04, Piotr Kompa pisze:

    > No właśnie. "Proszę tam na asfalcie ciszej jęczeć, bo właśnie kontrol
    > prowadzę i zaraz dam mandata za utrudnianie czynności" :)

    Kiedys slyszalem od tlustego wszechmocnego Policjanta przy wypadku "Wy
    k... wszyscy tak skonczycie!" - przed nim lezal motocyklista z otwartymi
    zlamaniami nog i rak (nie wiem czy kolana nie byly powyginane w 2ga
    strone..). Slyszalem ze goscia poskladali..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2010-12-02 21:37:41
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-11-30 21:20, km pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12690,1684313,1,1,policjanci-ofi
    erze-nie-pomogli,wiadomosc.html

    To starsze niz wegiel, a nawet niz m234, nawet byla tu o tym dyskusja.
    Widze ze chlopaki nie odpuszczaja i dalej ida w media. I dobrze.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2010-12-05 19:39:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 10:18, baranek27 pisze:

> [...]
    > telewizji".zakończenie sezonu też zabezpieczał a gdy się wszyscy
    > rozjeżdżali obstawił drogi i zbierał żniwo w asyście TV,że głośny,że

    przeca w wiekszosci to same kurwy tam robia i sie musza jakos dowartosciowac

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy