  • 1. Data: 2010-11-28 13:52:30
    Temat: Pompa hamulcowa od kilofazera - sprawa do posiadaczy.
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Witam!

    Na 99% posiadam w swoim malym fazerze pompe od wiekszego brata. Jestem
    niemal pewien, ze ta pompa szla az do roku 2009 i wyglada tak:
    http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/43/23/
    81/1343238185
    http://yfrog.com/mg16653344j

    (to samo zdjecie na roznych serwerach, pompa w srodku nie ma blaszki
    zabezpieczajacej przed chlapaniem plynu, na dekielku jest logo brembo)

    Chcialbym sobie ta pompe zregenerowac i pojawil mi sie maly problem. Nigdzie
    nie moge znalezc zestawu naprawczego do tej pompy.

    Zna ktos jakis sklep, w ktorym to maja?

    Druga opcja jest taka, ze moge kupic w ASO yamahy, ale tam niestety trzeba
    podac nr VIN. Stad prosba do posiadaczy duzego fazera z pompa taka jak na
    zdjeciach: podajcie prosze pierwsze 11 znakow Waszego nr VIN. NIE prosze o
    kompletny nr, tylko do kodu zakladu, ew. do daty produkcji.

    Z gory dzieki.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-11-28 15:23:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > taka jak na zdjeciach: podajcie prosze pierwsze 11 znakow Waszego nr
    > VIN. NIE prosze o kompletny nr, tylko do kodu zakladu, ew. do daty

    Opłaci Ci się w serwisie?
    Na allegro są tanie:
    http://allegro.pl/pompa-hamulca-przod-yamaha-fzs-600
    -fazer-98-02-i1302657773.html
    http://allegro.pl/pompa-przod-yamaha-fazer1000-fazer
    -1000-fzs-i1308606126.html
    http://allegro.pl/czesci-yamaha-fazer-600-pompa-hamu
    lcowa-przod-i1323523545.html
    http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer-pompa-hamulco
    wa-przod-98-03r-i1336195371.html

    I jeszcze dużo innych.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-11-28 15:44:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Opłaci Ci się w serwisie?

    Cena zestawu nie jest taka straszna - do tych maszyn, do ktorych znajdowalem
    zestawy kosztowaly ~80-150zl.

    > Na allegro są tanie:
> [...]

    Ktore niewiadomo ile jeszcze pozyja. Wole zregenerowac i wiedziec co mam.
    Inna sprawa, ze jak znajde juz ten zestaw naprawczy to rozloze pompe zanim
    zamowie zestaw (jakby sie okazalo, ze sie do niczego nie nadaje).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-11-28 15:50:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Inna sprawa, ze jak znajde juz ten zestaw naprawczy to rozloze pompe
    > zanim zamowie zestaw (jakby sie okazalo, ze sie do niczego nie nadaje).

    Próbowałem kiedyś regenerować - pomimo nowych bebechów, obudowa minimalnie
    wytarta i po kilku jazdach dupa. Lepiej wsadzić całą kompletną nówkę lub
    ładną używkę nierozbieraną. Takie moje skormne zdanie:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-11-28 16:17:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Lis, 16:44, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Cena zestawu nie jest taka straszna - do tych maszyn, do ktorych znajdowalem
    > zestawy kosztowaly ~80-150zl.

    Rozumiem, że taką cenę chcesz dostać w ASO? :-) Marzenie... Cena 16
    uszczelniaczy do zacisków w ASO do japońskich moto to koszt ok. 1000
    PLN, cenę zestawu naprawczego do pompy wydumaj sobie sam ;-)

    > Ktore niewiadomo ile jeszcze pozyja. Wole zregenerowac i wiedziec co mam.
    > Inna sprawa, ze jak znajde juz ten zestaw naprawczy to rozloze pompe zanim
    > zamowie zestaw (jakby sie okazalo, ze sie do niczego nie nadaje).

    Więc kup jakąs popularną pompę do której są ogólnodostępne zestawy
    naprawcze i ją zregeneruj.

    Ewentualnie:
    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/2008-ya
    maha-motorcycle-fzs10x-fz1/o/m17155#sch542587

    2: CYLINDER KIT, MASTER 1411959 (7261627-001) $42.90

    Możesz też spróbować w ASO po tym numerku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-11-28 17:22:53
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbi.googlegroups.com...
    > Rozumiem, że taką cenę chcesz dostać w ASO? :-) Marzenie... Cena 16
    > uszczelniaczy do zacisków w ASO do japońskich moto to koszt ok. 1000
    > PLN, cenę zestawu naprawczego do pompy wydumaj sobie sam ;-)

    Chyba do KHI... do mnie stowke taniej;)

    Dzwonilem kiedys do ASO i do malego fazera podali cene ~180-200zl.

    > Więc kup jakąs popularną pompę do której są ogólnodostępne zestawy
    > naprawcze i ją zregeneruj.

    Mialem nadzieje, ze ta od fazera to jest ogolnodostepna (w koncu albo
    nissin, albo brembo) ;)

    > 2: CYLINDER KIT, MASTER 1411959 (7261627-001) $42.90
    >
    > Możesz też spróbować w ASO po tym numerku.

    Nie wiem czemu, ale moje ASO zaczyna rozmowe o nr VIN i nie chca nawet
    slyszec o nr czesci. Moze zadzwonie o innego, albo do jakiejs centrali

    A do Grzybola:
    Regenerowalem kiedys pompe od bandziora i wyszlo ok, do tego taniej niz
    zakup nowej. A gwarancji, ze uzywka byla nierozbierana nikt mi nie da;(

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-11-28 18:47:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 28 Lis, 18:22, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Chyba do KHI... do mnie stowke taniej;)

    Możliwe a to ponoć KHI jest najtańsze...
    > Dzwonilem kiedys do ASO i do malego fazera podali cene ~180-200zl.

    No to jeszcze znośnie...

    > Nie wiem czemu, ale moje ASO zaczyna rozmowe o nr VIN i nie chca nawet
    > slyszec o nr czesci. Moze zadzwonie o innego, albo do jakiejs centrali

    Chyba ASO Yamahy... W ASO Kawasaki są bardzo niepocieszeni jak zamiast
    "Dzień dobry" nie podam im numerka tego co szukam :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-11-29 11:01:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-28 14:52:30 +0100, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

> [...]
    >
    > Chcialbym sobie ta pompe zregenerowac i pojawil mi sie maly problem.
    > Nigdzie nie moge znalezc zestawu naprawczego do tej pompy.

    Z Brembo jest dupa zbita, bo zazwyczaj zamienników brak, tylko
    oryginały. Których samo Brembo nie sprzedaje w detalu, odsyłając do
    producenta motocykla. Tak więc znajdź nr części i szukaj najtańszego
    źródła genuinowych części.

    de Fresz