  • 1. Data: 2024-04-09 02:16:26
    Temat: Połowicznie udane przenosiny z Play do Orange
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Zleciłem w piątek w salonie przeniesienie numeru z Play do Orange.
    Numer jest w Orange; SIMka jest sprawna; z numeru można zadzwonić;
    ale nie można na ten numer zadzwonić (przynajmniej ode mnie, czyli
    z Plusa)... Roczne wychodne z gratisowymi 2GB...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2024-04-10 20:30:17
    Temat: Re: Połowicznie udane przenosiny z Play do Orange
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 kwi 2024 o 02:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > ale nie można na ten numer zadzwonić (przynajmniej ode mnie, czyli
    > z Plusa)... Roczne wychodne z gratisowymi 2GB...

    W salonie okazało się, to 2/3 sukcesu -- pracownik Orange też mógł
    zadzwonić na ten numer, gdy tamtymczasem ja nie mogłem... Niestety
    nie miałem przy sobie telefonu z tym numerem a pełny ;) sukces nie
    został osiągnięty...

    Spróbowałem też przenieść do Orange numer z Plusa, ale w salonie
    nie było SIMek... Możliwe było przysłanie SIMki kurierem, ale że
    okresowy czas gonił...

    W innym salonie Orange zgodziłem się kuriera, ale okazało się, że
    najwcześniejsze przeniesienie możliwe było dopiero na 22 kwietnia...
    (numer miał znaleźć się w Orange 12 kwietnia a plastyk -- nieco później)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2024-04-24 17:51:38
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

> [...]

    > ale nie można na ten numer zadzwonić (przynajmniej ode mnie, czyli
    > z Plusa)... Roczne wychodne z gratisowymi 2GB...

    Kolejny numer chyba przeniósł się poprawnie z Play do Orange,
    ale przez parę godzin był u obu operatorów naraz.

    Play skasował mi przeterminowany numer trzymany wiele (może i 10) lat;
    inne dwa przeterminowały się tam; maleje liczba mych czynnych numerów.
    W Plusie przeterminował się kolejny numer -- ile kosztuje przywrócenie
    wychodnego numerowi w Polkomtelu?

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s