  • 1. Data: 2004-02-23 16:15:19
    Temat: Polpak-T czy BDI
    Od: "Konrado5" <k...@m...pl>

    Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

  • 2. Data: 2004-02-23 16:36:25
    Temat: Re: Polpak-T czy BDI
    Od: User <t...@n...as>

    Konrado5 wrote:

    > Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

    Polpak ma gorsze styki z innymi operatorami (np. Pol34/Pionier).

    ;)

  • 3. Data: 2004-02-23 16:52:50
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    User wrote:

    > Polpak ma gorsze styki z innymi operatorami (np. Pol34/Pionier).

    I dlatego liczba stykow z innymi ISP staje sie ważnym elementem oceny
    operatora w przetargu ;-)

  • 4. Data: 2004-02-23 17:06:16
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    > Polpak ma gorsze styki z innymi operatorami (np. Pol34/Pionier).
    Pol34 i Pionier to to samo, a raczej Pionier jest nastepca, przebudowana
    siecia pol34

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 5. Data: 2004-02-23 17:07:21
    Od: "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid>

    BDI jest po za tym tańsze... od Polpak-T.
    Zreszta mialem kiedys Polpak-T i nigdy wiecej...
    Teraz mam 4xBDI PRO 2MBit i generalnie jestem zadowolony.

    Grzegorz

  • 6. Data: 2004-02-23 17:26:31
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

    Netia wolno usuwa awarie. Ostatnie dwie trwaly ponad 20 godzin.
    TPNET ma slabe styki z innymi operatorami..

    Kazda z uslug ma swoje wady i zalety.. Ale wybralbym BDI PRO.

  • 7. Data: 2004-02-23 18:00:57
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek)

    "Konrado5" <k...@m...pl> wrote:

    >Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

    a bedziesz raczej pobieral tresci, czy je dostarczal? bo to jest kryterium
    istotniejsze czasem nawet od przepustowosci lacz i cen.

  • 8. Data: 2004-02-23 18:34:53
    Od: "Konrado5" <k...@m...pl>

    Użytkownik "eik wek" <w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne> napisał w
    wiadomości news:403a3ea1.1799083@news.ipartners.pl...

    > a bedziesz raczej pobieral tresci, czy je dostarczal? bo to jest kryterium
    > istotniejsze czasem nawet od przepustowosci lacz i cen.

    Jakie łącze jest lepsze do pobierania treści, a jakie lepsze do wysyłania?

  • 9. Data: 2004-02-23 18:36:17
    Od: "Konrado5" <k...@m...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:c1dc4f$r0t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > BDI jest po za tym tańsze... od Polpak-T.
    > Zreszta mialem kiedys Polpak-T i nigdy wiecej...
    > Teraz mam 4xBDI PRO 2MBit i generalnie jestem zadowolony.
    A ja słyszałem, że Netia ma jedne z najwyższych cen.

  • 10. Data: 2004-02-23 18:37:34
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Konrado5 w <2...@f...trzebinia.net> zeznal:
    > A ja słyszałem, że Netia ma jedne z najwyższych cen.

    to porownaj zlompaki z bdi.. Tylko pamietaj o obowiazkowych cir'ach
    do zlompaka ktory w przypadku 2mbit stanowi 1/3 ceny lacza

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem