  • 11. Data: 2004-02-23 18:59:50
    Temat: Re: Polpak-T czy BDI
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > A ja słyszałem, że Netia ma jedne z najwyższych cen.

    Bzdura - da sie dogadac :)

  • 12. Data: 2004-02-23 19:11:36
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: Konrado5 <k...@m...pl> napisal:

    > Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

    Generalnie POLPAK jest calkiem dobry. Pomijajac fakt ze sie nie moga
    dogadac z dawnym POL34 to wszystko dziala poprawnie i bez zarzutow. Jedyny
    problem to przycinanie lacz. Obecnie na laczu POLPAK-T 2 Mb/s da sie
    wyciagnac max 1,8 Mb/s. Tlumacza to technologiom co jest dla mnie
    oczywiscie wielka bzdura. Czasami jak im sie cos pozypie i puszczaja ruch
    przez inne routery wowczas przez okres awarii spoko idzie 2 Mb/s. Jednym
    slowem ja czuje sie oszukiwany.
    Reasumujac poza tym jednym problemem jestem zadowolony a mam 4 polpaki.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 13. Data: 2004-02-23 21:19:40
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

> [...]
    > slowem ja czuje sie oszukiwany.
    > Reasumujac poza tym jednym problemem jestem zadowolony a mam 4 polpaki.

    Czyli na 4 polpakach tracisz 800 kb/s tak ?? Wg ceny wychodzi to około 1200
    zł ;) to rzeczywiście rewelacja ;)

  • 14. Data: 2004-02-23 23:54:11
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Konrado5 wrote:

    > Jakie łącze jest lepsze do pobierania treści, a jakie lepsze do
    > wysyłania?

    niewiem czy od 1,5 roku cos sie zmienilo, ale mialem BDI Standard 1Mbit i
    przyznam ze upload byl rewelacyjny, natomiast download juz taki nie byl ...
    na dzien dobry bylo opoznienia w granicach 200ms do popularnych portali ...
    i ogolnie jakos tak troche ciezkawo chodzilo
    awarii nie mialem ani jednej (okolo roku uzywania)
    tak wiec mam mieszane uczucia co do tego lacza

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 15. Data: 2004-02-24 09:23:06
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

> [...]
    > i ogolnie jakos tak troche ciezkawo chodzilo
    > awarii nie mialem ani jednej (okolo roku uzywania)
    > tak wiec mam mieszane uczucia co do tego lacza

    Teraz w dwie strony hula aż się router grzeje ;)

  • 16. Data: 2004-02-24 21:50:59
    Od: jarek <j...@f...address.from.pl>

    Konrado5 wrote:
    > Jakie łącza są według was lepsze: Polpak-T czy BDI z Netii i dlaczego?

    1) Jak bdi to tylko wersje PRO - podobno ta zwykła jest "zwykła". :)
    2) Mam 3xbdi-pro i można je wysycić do pełnych 250KOct/s każde - czego o
    polpaku nie można powiedzieć (tych mam 2 sztuki, max to 220KOct),
    3)load-balancing kosztował niewiele, chyba niecałe 150zl od każdego
    łącza więcej, jak bym mocniej negocjował to pewnie było by taniej - w
    przypadku polpaka możesz zapomnieć o negocjowaniu cen,
    4)W przypadku polpaka masz magiczne słowo CIR, więc w przypadku
    jakichkolwiek kontaktów z BOK pamiętaj, że możesz usłyszeć "Cir
    zapewniony - spadaj na /dev/tree",
    5)przy polpakach miałem nie raz akcje typu "tylko u nas bonus kolejka
    400ms - kup Pan lepszego cir-a"
    6)kolejny bonus w polpak - dwa łącza po 2Mbps podłączone do jednego
    traktu 2Mbps i hasło roku usłyszane z BOK "zapycha Pan sobie jednym
    polpakiem drugiego" - 3 miesiące walki, zero zwróconej kasy bo "Cir
    zapewniony" :)

    Pozdrawiam Jarek

  • 17. Data: 2004-02-25 22:56:11
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > niewiem czy od 1,5 roku cos sie zmienilo, ale mialem BDI Standard 1Mbit i
    > przyznam ze upload byl rewelacyjny, natomiast download juz taki nie byl
    > na dzien dobry bylo opoznienia w granicach 200ms do popularnych portali

    Bylo.
    Poza tym wlasnie tych zlokalizowanych za lub w Polpaku, z przyczyn
    ktorych sie latwo domyslic.
    P/