  • 1. Data: 2009-10-14 14:41:35
    Temat: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Od: Alpines <a...@w...pl>

    http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/polsat-dolaczy
    -do-cyfry-i-n,1382057

    No nareszcie :)
    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2009-10-14 18:30:03
    Temat: Re: Polsat dołączy do Cyfry+ i "n"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    eria.pl
    *Alpines* napisał(-a):

    > http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/polsat-dolaczy
    -do-cyfry-i-n,1382057

    > No nareszcie :)

    Ciekawe ile jeszcze wody będzie w Wiśle musiało upłynąć zanim stanie się to
    ciałem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2009-10-14 18:32:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    eria.pl

    -do-cyfry-i-n,1382057

    > Ciekawe ile jeszcze wody będzie w Wiśle musiało upłynąć zanim stanie się
    > to ciałem

    Tak ze dwa sejmy. Obecny się za to nie weźmie, a jak weźmie, to
    spieprzy. Następny będzie oglądał Euro 2012 i martwił się wyłaczeniami
    analoga, bo przecież wyborcy mogą go nie obejrzeć.

    M.

  • 4. Data: 2009-10-14 18:44:40
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Oby nie. Komuna wraca? Wszystko wspólne?

    Jakim prawem ustawodawca może łamać czyjeś prawa pozwalając na to, by inni
    bez naszej zgody korzystali z naszej własności czy praw?
    Może w ten sposób ktoś usankcjonuje piractwo filmów, na które ma licencję
    TVP? A co? Też leci to wszystko w niekodowanej TV, więc przez analogię:
    można z tym robić co się chce... .

    Jak by do takiego ustawowego zapisu doszło, to Polsat powinien zakodowac
    sygnał nadawany free i nie dać szansy by konkurent pasł się ich kosztem.

    mkowalczuk

  • 5. Data: 2009-10-14 20:31:08
    Od: Alpines <a...@w...pl>

    mkowalczuk pisze:
> [...]
    >
    > Jak by do takiego ustawowego zapisu doszło, to Polsat powinien zakodowac
    > sygnał nadawany free i nie dać szansy by konkurent pasł się ich kosztem.

    No ale analogicznie rozumując to na Polszmacie też nie powinno być TVN'u.

  • 6. Data: 2009-10-14 20:46:22
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alpines" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No ale analogicznie rozumując to na Polszmacie też nie powinno być TVN'u.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > Alpines

    A jesteś pewien że TVN nie ma porozumienia z Polsatem w tej sprawie?
    Chyba to tak powinno być normowane w cywilizowanym świecie.

    mkowalczuk

  • 7. Data: 2009-10-14 20:49:50
    Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl>

    mkowalczuk pisze:
    > Oby nie. Komuna wraca? Wszystko wspólne?

    Oby tak i to jak najszybciej.
    Parki są miejskie, a korzystamy wspólnie. Znaczy są reliktem komunizmu?

    > Jakim prawem ustawodawca może łamać czyjeś prawa pozwalając na to, by inni
    > bez naszej zgody korzystali z naszej własności czy praw?

    Skoro nadają w formacie ogólnodostępnym via instalacja naziemna to
    logicznym wydaje się domniemanie zgody na wykorzystanie via instalacja
    satelitarna.

    > Może w ten sposób ktoś usankcjonuje piractwo filmów, na które ma licencję
    > TVP? A co? Też leci to wszystko w niekodowanej TV, więc przez analogię:
    > można z tym robić co się chce... .

    A gdzie tu piractwo? Skoro TVP nadaje i jest ogólnie dostępne, to każdy
    może dołączyć stację do swojego pakietu. I nie ma tu mowy o "co chce"
    tylko o rozpowszechnianiu.

    > Jak by do takiego ustawowego zapisu doszło, to Polsat powinien zakodowac
    > sygnał nadawany free i nie dać szansy by konkurent pasł się ich kosztem.

    I dla równowagi TVP i TVN powinny zrobić to samo dla Polsatu. Ciekawe
    kto by na tym wyszedł lepiej?

    BogdanKa

  • 8. Data: 2009-10-14 21:59:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alpines" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No ale analogicznie rozumując to na Polszmacie też nie powinno być TVN'u.

    I TVP.

  • 9. Data: 2009-10-15 04:40:00
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > I dla równowagi TVP i TVN powinny zrobić to samo dla Polsatu. Ciekawe kto
    > by na tym wyszedł lepiej?

    A po diabła komu ten cały Polsat ze swoimy 20-to minutowymi reklamami.
    Polsat powinie nadawać same reklamy i będzie wtedy cacy.
    Ja nie oglądam Polsatu od paru lat i jakoś żyję i mam się dobrze ;)

  • 10. Data: 2009-10-15 05:45:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> [...]
    > spieprzy. Następny będzie oglądał Euro 2012 i martwił się wyłaczeniami
    > analoga, bo przecież wyborcy mogą go nie obejrzeć.

    z tego co się orientuje to nie nasz sejm, tylko takie jest prawo unijne.
    jeżeli polszmat jest stacją ogólnopolską powinien być również dostepny
    bez przeszkód przez sat.
    jeżeli ktoś ma jeden odbiornik to po co ma wystawiać dodatkową antene,
    mając większość np. z cyfry?
    polszmat to pies ogrodnika, więc albo się do tego dostosuje, albo
    choć to nie możliwe, zabiorą tvn-ny i tvp.
    ja też tego nie oglądam, jedynie siatkówke i wkurza mnie oglądanie
    z kablówki, ale są ludzie którzy chcą ten jeden kanał mieć.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion