  • 1. Data: 2007-11-20 19:37:26
    Temat: Polska Grupa Internetowa
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    czy ktoś z Was spotkał się z czymś co się nazywa "Polska Grupa
    Internetowa" Sp. z o.o. - bo mnie bardzo namawiali na "współpracę", aby
    konkurować z dużymi - wspólna reklama, wspólne kupowanie sprzętu itd.
    nawet łącze wspólne - łącznie z tym, że Pan mi chciał wcisnąć kit, że
    jak im powiem, ze chce mieć łącze po 50 zł/Mbit to się da załatwić :)

    Jakieś opinie ?

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-11-20 20:19:21
    Temat: Re: Polska Grupa Internetowa
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    On 20 Lis, 20:37, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:
> [...]
    > nawet łącze wspólne - łącznie z tym, że Pan mi chciał wcisnąć kit, że
    > jak im powiem, ze chce mieć łącze po 50 zł/Mbit to się da załatwić :)

    Przy odpowiednio duzym wolumenie zapewne sie da..

    --
    dzimi

  • 3. Data: 2007-11-20 20:21:51
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    20-11-07, dzimi <k...@d...com.pl> napisał(a):
> [...]
    Nie bylo jakis czas temu posta na tem sam temat?
    Ktos dosyc fajny reaserch na ich temat uczynil.

    gausus

    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 4. Data: 2007-11-20 20:52:48
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > nawet łącze wspólne - łącznie z tym, że Pan mi chciał wcisnąć kit, że jak
    > im powiem, ze chce mieć łącze po 50 zł/Mbit to się da załatwić :)

    a skąd oni są ? Masz jakieś dokładniejsze dane ?

    Marcin

  • 5. Data: 2007-11-20 21:00:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin Kuczera pisze:

    > a skąd oni są ? Masz jakieś dokładniejsze dane ?

    Tomaszów.

    mają ponoć podpisane umowy z GTS, exatel i TKT - to w sensie łącz.

    wojtek

  • 6. Data: 2007-11-21 13:05:39
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > a skąd oni są ? Masz jakieś dokładniejsze dane ?
    >
    > Marcin

    http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Default.aspx

    całkowicie ich nie zna :-)

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2007-11-21 13:55:41
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    VoMi7 pisze:

    > http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Default.aspx
    >
    > całkowicie ich nie zna :-)

    co z testami tej motoroli ? ;]

  • 8. Data: 2007-11-29 10:25:37
    Od: "adam" <n...@i...pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Default.aspx
    >
    > całkowicie ich nie zna :-)
    >
    > --
    > VoMi7

    http://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/Nazwa.aspx?nazwa=DFL+

    to jest tzw. konsalting :) goście chyba w nową branżę wchodzą, ale coś mi tu
    "śmierdzi" 1mbit/50zł , to na jakim poziomie będą usługi?
    Przykładowo zadzwoni klient co ma 30mbit/30mbit i powie ze coś dzisiaj
    muli... a oni- "panie płaci pan 50zł za mbit co pan chcial więcej" heh
    tym bardziej że goście startują z "pięknymi" założeniami, a jak ich spytać o
    klientów którzy są zadowoleni, bądź ich opinie, to niby "umowa tajności "
    obowiązuje... dziwny ten ich DFL konsalting