  • 11. Data: 2013-06-28 12:58:19
    Temat: Re: Pomiar predkosci
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Pomyliłeś się tylko o trzy rzędy wielkości, ale spoko :-)

    No tak, jeszcze spałem :))

    --
    Desoft

  • 12. Data: 2013-07-03 00:59:30
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    dzieki chłopaki za rady ale nic z tego nie kumam:)
    wpisałem nawet wasze wypowiedzi do translatora googla i dałem aby mi na
    polski przetłumaczył i... nic:D
    zapytam wiec troszke inaczej: za ile ktos z was mi takie cudo zbuduje?
    najlepeij w wersji do samodzielnego montazu:)
    pozdrawiam