  • 1. Data: 2013-06-26 20:53:34
    Temat: wejscie liniowe a gramofon
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    kolega potrzebuje podlaczyc gramofon z wkladka dynamiczna do sprzetu,
    gdzie nie ma specjalnego wejscia gramofonowego. Widzialem w sklepie z
    czesciami elektronicznymi przedwzmacniacz - super hiper deluxe - tylko
    cena byla super hiper deluxe.

    Czy ktos widzial moze taki przedwzmacniacz gdzies na polkach
    sklepowych (tego typu sklepow) lub moze ma taki do sprzedania lub moze
    jest jakis KIT do kupienia/polutowania? Bylbym wdzieczny za wszelkie
    sugestie i kierunki poszukiwan. Moze ma ktos moze sam schemat takiego
    przedzwmaczniacza, to moze jakis inny kolega by mi(koledze) polutowal?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-06-26 21:06:39
    Temat: Re: wejscie liniowe a gramofon
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > sugestie i kierunki poszukiwan. Moze ma ktos moze sam schemat takiego
    > przedzwmaczniacza, to moze jakis inny kolega by mi(koledze) polutowal?

    To nie moze byc zwykly przedwzmacniacz linowy, ale przedwzmacniacz z
    korekcja RIAA np. taki, gotowy KIT z AVT:
    http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/AVT1023.pdf

  • 3. Data: 2013-06-26 21:07:01
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-26 20:53, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > sugestie i kierunki poszukiwan. Moze ma ktos moze sam schemat takiego
    > przedzwmaczniacza, to moze jakis inny kolega by mi(koledze) polutowal?

    3 link niesponsorowany :p

    http://sklep.avt.pl/p/pl/40025/przedwzmacniacz+gramo
    fonowy+o+charakterystyce+riaa++-+zestaw+do+samodziel
    nego+montazu.html

    Włodek

  • 4. Data: 2013-06-26 21:22:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > 3 link niesponsorowany :p
    >
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/40025/przedwzmacniacz+gramo
    fonowy+o+charakterystyce+riaa++-+zestaw+do+samodziel
    nego+montazu.html

    "Urządzenie szczególnie polecane wszystkim audiofilom
    wykorzystującym jako źródło sygnału gramofon analogowy"

    To chyba jakieś żarty! Początkujący audiofil może zacząć na przykład
    od nabycia takich zestawów do samodzielniego zmontowania:

    http://www.tubes4hifi.com/pre11.htm

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2013-06-26 21:40:01
    Od: "kk" <...@...pl>

    > To chyba jakieś żarty! Początkujący audiofil może zacząć na przykład
    > od nabycia takich zestawów do samodzielniego zmontowania:
    >
    > http://www.tubes4hifi.com/pre11.htm

    complete SP12 preamp kit with chassis and all parts including tubes
    $750 plus $30 shipping

    Całkiem "przystępna" cena jak na początkującego audiofila.

  • 6. Data: 2013-06-26 22:09:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan kk napisał:

    > complete SP12 preamp kit with chassis and all parts including tubes
    > $750 plus $30 shipping
    >
    > Całkiem "przystępna" cena jak na początkującego audiofila.

    Od czegoś trzeba zacząć. Jak mu przestaną wystarczać tanie samoróbki,
    może sobie kupić choćby to:

    http://www.stereophile.com/phonopreamps/boulder_ampl
    ifiers_1008_phono_preamplifier/index.html

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-06-26 23:04:48
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    a...@p...pl wrote:
> [...]
    > sugestie i kierunki poszukiwan. Moze ma ktos moze sam schemat takiego
    > przedzwmaczniacza, to moze jakis inny kolega by mi(koledze) polutowal?

    Najprostszym i zapewne najlepszym rozwiazaniem bedzie zakup uzywanego
    wzmacniacza i wykorzystanie jego preampu (wejscie phono).
    Np.
    http://allegro.pl/wzmacniacz-unitra-diora-ws442-spra
    wdzony-2x35w-i3341236740.html
    Przy okazji bedziesz miec calkiem przywocie brzmiacy sprzet.

  • 8. Data: 2013-06-27 01:18:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Od czegoś trzeba zacząć. Jak mu przestaną wystarczać tanie samoróbki,
    > może sobie kupić choćby to:
    >
    > http://www.stereophile.com/phonopreamps/boulder_ampl
    ifiers_1008_phono_preamplifier/index.html

    :-))) Dobre.
    Poza tym - znowu uwaga na kable, żeby nie były z byle jakiej miedzi
    bo dźwięk będzie płaski i bez wyrazu!

  • 9. Data: 2013-06-27 14:25:44
    Od: a...@p...pl

    dzieki wszystkim za wskazowki.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2013-06-27 14:35:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > dzieki wszystkim za wskazowki.

    wiesz, Twoje pytanie bylo niegodne moderatów europejskich,
    a za chwile zbanuja Cie w Internecie... a moze i w PO.