  • 1. Data: 2016-12-28 18:47:43
    Temat: Pomoc skuter 4t
    Od: Yamaha 231 <Luaksz1234@_NOSPAM_wp.pl>

    Część dziś mam takie pytanie czy mozna do skutera 4t 80ccm mozna by
    wstawić dyfuzor zrobic taki Ala cross tak go trochę zmotac aby bylo wiecej
    koni w silniku bo czasami brakuje ale zryw ma jak patrzę na innych w
    sąsiedztwie . A drugie pytanie to chodzi mi o kabel od prędkości co go
    blokuje ale nie wiem czy który to jest bo niektórzy mówią ze w module tego
    kabelka nie ma i jedzie 65-75 a mój jedzie 40 a jak by to mówią ze idzie
    dołem napędu ale jak patrzyłem to nic tam nie bylo , a może wiesz gdzie
    tak okolo wchodził ten kabel do dzwona . A na filmach pokazują ze kabel
    przecinają Koło magneto a jak tam patrzyłem to nic nie znalazłem :-)

  • 2. Data: 2016-12-28 20:42:23
    Temat: Re: Pomoc skuter 4t
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yamaha 231 Luaksz1234@_NOSPAM_wp.pl ...

> [...]
    > bylo , a może wiesz gdzie tak okolo wchodził ten kabel do dzwona . A
    > na filmach pokazują ze kabel przecinają Koło magneto a jak tam

    Tracę nadzieje... Tylko dupy, motory, smartfony a ksiązki ani pol nie
    raczył przeczytać...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 3. Data: 2016-12-28 21:04:15
    Od: Yamaha 231 <Luaksz1234@_NOSPAM_wp.pl>

    A co z ta blokada dal byś rade pomóc

  • 4. Data: 2016-12-28 21:59:04
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 28.12.2016 o 21:04, Yamaha 231 pisze:
    > A co z ta blokada dal byś rade pomóc
    >
    > --

    no i nie zrozumiał...

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 5. Data: 2016-12-28 23:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > no i nie zrozumiał...

    Juz postawiłem na nim krzyzyk ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 6. Data: 2016-12-30 07:24:59
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 18:47, Yamaha 231 pisze:
    > tak go trochę zmotac aby bylo
    > wiecej koni w silniku bo czasami brakuje ale zryw ma jak patrzę na
    > innych w sąsiedztwie .

    Poszerz swoje horyzonty dotyczące "zmotania". Sprawdź w innych
    miejscowościach czy skutery są bardziej czy mniej "zmotane". Nie patrz
    na innych w sąsiedztwie, bo być może reprezentuja podobny poziom umysłowy.

  • 7. Data: 2016-12-31 03:23:25
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 grudnia 2016 18:47:44 UTC+1 użytkownik Yamaha 231 napisał:

    Alacrossa to nie rób, Alacrossy to strasznie dzikie sprzęty mogą zabić.

    Dyfuzor się robi w 2 T, w 4T trzeba jak logika wskazuje zrobić dwa dyfuzory, po
    jednym na każdy zawór.

    Z kablami to możesz zrobić tak:
    przecinasz i sprawdzasz czy powoduje odblokowanie, jak nie to lutujesz i tniesz
    następny.

    Na amerykańskich filmach to zawsze wiedzą który kabel przeciąć, ale zauważ ze to
    tylko filmy, nie prawdziwe życie.

    KJ

  • 8. Data: 2016-12-31 22:23:22
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 03:23, K...@n...com pisze:

    > Na amerykańskich filmach to zawsze wiedzą który kabel przeciąć, ale zauważ ze to
    tylko filmy, nie prawdziwe życie.
    Tnij czerwony kurwa!

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 9. Data: 2017-01-02 02:26:29
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@S...pl> wrote:

    tylko filmy, nie prawdziwe życie.
    >Tnij czerwony kurwa!

    Niebieskiii !
    Ja mialem w Pegazie kolo magneta czerowny i niebieski. Ucionem oba i
    sie odblokowal, nie dalo sie zgasic, taka mial moc.
    Chyba tez jeszcze cos robilem ale niepamietam bo to dawno temu bylo.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10