  • 1. Data: 2016-12-31 20:59:12
    Temat: Opony terenowe do Hondy cbr 600
    Od: Bartosz117 <Strex117@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam chciałbym zapytać czy istnieje jakaś stronka z oponami terenowymi
    lub enduro na oponki hondy cbr 600 f4i rozmiary przód 120/70/17 a tył
    180/55/17 tak chce wiedzieć bo mam projekt i na żadnej stronce nie mogę
    znaleźć tych oponek :c Z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2016-12-31 22:22:08
    Temat: Re: Opony terenowe do Hondy cbr 600
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 20:59, Bartosz117 pisze:
> [...]
    > 180/55/17 tak chce wiedzieć bo mam projekt i na żadnej stronce nie mogę
    > znaleźć tych oponek :c Z góry dziękuję :)

    Google Ci wylaczyli? Slabo szukasz skoro nie mozesz znalezc,
    np. http://www.conti-moto.pl/index.php?cPath=81_96

    --
    Pozdr!
    Rogal