  • 1. Data: 2009-07-26 20:37:50
    Temat: Pomoc w wyborze smartfona
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Hej,

    Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze telefonu/smartfona. Po pierwsze
    cena - nie chciałbym, żeby przekroczyła 1500 zł za nowy egzemplarz na
    gwarancji. Chciałbym też, żeby miał pełną klawiaturę i aparat
    fotograficzny. Ponadto dobry terminarz. Podoba mi się E75, ale ma
    Symbiana. Boję się o oprogramowanie - używałem przez pewien czas N95 i
    bardzo zraził mnie sposób obchodzenia się z oprogramowaniem - cały soft
    musi być podpisany, a użytkownik nie może nic zmienić. Czasem wolę
    trochę głębiej zaingerować w system. Być może było to mylne wrażenie,
    ale chyba lepszy byłby dla mnie WM.

    Co moglibyście polecić?