  • 1. Data: 2009-07-26 19:12:37
    Temat: xperia, osłona baterii i zasięg
    Od: Mariusz <p...@n...usunto.pl>

    Witam,

    W SE X1 Xperia jest osłona baterii. Zaprojektował ją ćwierćinteligent,
    bo czarna ściera się po miesiącu i na brzegach jest srebrna. Mam już
    trzecią i będę męczył jako wadę produktu na gwarancji dopóki nikt nie
    zrobi jej dobrej.

    ale nie o to mi chodzi. Po zdjęciu klapki telefon arcymagicznie łapie mi
    HSDPA w miejscu, gdzie z klapką EDGE nie chce widzieć. Kreski bez osłony
    baterii rosną od jednej, do maksimum. Stawiam, że ten sam
    ćwierćinteligent, który nie przewidział, że tak pomalowana osłona będzie
    się ścierać, nie przewidział też, że przez taką klapkę telefon będzie
    mieć ograniczony zasięg.

    Spotkał się Ktoś z Was z zastępczą klapką, która jest wykonana z
    jakiegoś tworzywa? Przeglądałem allegro i jest kilka "oryginalnych"
    klapek, ale wszystkie metalowe. OK, istnieje nadzieja, że "oryginalność"
    oznacza, że te z allegro są grubości ścianki aluminiowej puszki, ale
    mimo wszystko szukam pewniaka.

    Użytkownicy X1, macie jakieś sposoby na zasięg? Na walkę z klapką?;) Nie
    chcę wgrywać nowego radia, to jak na moje obeznanie z telefonami i
    ryzykiem utraty telefonu, niewykonalna operacja.