  • 1. Data: 2009-03-03 08:17:22
    Temat: Prosba o oblukanie sprzeta - lubuskie
    Od: zbyhoo <z...@o...pl>

    Witam
    Mam prosbe jak w temacie. Kumpel szuka CBF 600S i jest takie cos na
    allegro http://tinyurl.com/dlrowd
    Mam tam 400 km wiec ciut daleko... Jesli ktos z szanownych kolegow
    grupowiczow zechcialby w wolnej chwili rzucic okiem i napisac slow
    kilka o tym moto to bede wdzieczny. Ofkors zlocisty plyn trafi do
    uczynnego kolegi, szczegolnie gdybysmy jechali tam po moto :-D
    Pozdrawiam
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S '00