  • 1. Data: 2009-04-26 19:01:07
    Temat: Pomysł na kasiore;-)
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Dzis ładna pogoda, zatem nie mogłem sobie odmówić niedzielnego lansu. Ot
    taki sofcik - kawusia, ciasteczko i zuruck. No i lansuję się tak spokojnie,
    podziwiam landszafty, pykam sobie góra osiemdziesiątką, na piąteczce,
    pieknie ciągnie od dołu na chrapliwym basie. Niestety całą przyjemność lansu
    odbierały mi te wszystkie R1, GSXy, które operują na upierdliwe wysokich
    górnych rejestrach. No i wyprzeda mnie taki jeden z drugim a jak sie później
    spotkamy gdzieś przy knajpie to dociekają czy to dwójka nie wskakuje czy
    manetka się zablokowała. No i wtedy naszła mnie - a gdyby dać dać sobie
    zrobić taką naszywkę na kurtke typu: cafe racer only, albo beware of lancer.
    Od razu wiadomo byłoby że nie pedzę z nerką, tylko kawę wyżłopać! Jak
    myślicie byłby popyt na takie cuś? ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-04-26 19:51:11
    Temat: Re: Pomysł na kasiore;-)
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    "johnny" <j...@p...pl> napisał(a):
    > Od razu wiadomo byłoby że nie pedzę z nerką

    Alez pedzisz, jak my wszyscy

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 3. Data: 2009-04-26 20:04:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    johnny pisze:

> [...]
    > Od razu wiadomo byłoby że nie pedzę z nerką, tylko kawę wyżłopać! Jak

    Ja poprosze taka: "Mam kamice nerkowa i zniszczona watrobe".

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-26 20:12:23
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > Ja poprosze taka: "Mam kamice nerkowa i zniszczona watrobe".

    wątrobe to rozumiem ale kamice? od czego? chyba od niepicia piwa? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-04-26 20:14:06
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > wątrobe to rozumiem ale kamice? od czego? chyba od niepicia piwa? :)

    A nie wiem ale dlatego mnie do wojska nie chcieli :)

  • 6. Data: 2009-04-26 21:00:23
    Od: fv <f...@c...com>

    johnny pisze:
> [...]
    > zrobić taką naszywkę na kurtke typu: cafe racer only, albo beware of lancer.

    Z każdym dniem, nieustanie, rośnie lista
    osób które mogą mnie pocałować w dupę.

    O ^taką^ bym kupił i nosił.

    --
    fv

  • 7. Data: 2009-04-26 21:07:44
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 26 Kwi, 23:00, fv <f...@c...com> wrote:
    > Z każdym dniem, nieustanie, rośnie lista
    > osób które mogą mnie pocałować w dupę.
    >
    > O ^taką^ bym kupił i nosił.

    To nie będziesz oryginalny. Niedawno jechałem przez Łomianki z kimś,
    kto miał to na maszynie wyklejone.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 8. Data: 2009-04-27 08:47:10
    Od: a...@d...pl

    > wątrobe to rozumiem ale kamice? od czego? chyba od niepicia piwa? :)

    kamienice ma sie od kamieni na polskich drogach :D

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 9. Data: 2009-04-27 20:21:42
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 26 Apr 2009 21:51:11 +0200
    "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> wrote:

    > Alez pedzisz, jak my wszyscy

    Wiśnie, kartofle? Czy może coś bardziej 'new age'? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 10. Data: 2009-05-03 09:39:41
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Naszywka już zamówiona! Mojego pomysłu jedna, jedyna, jak moja stara której
    nikt nie chce ;-(

    Więc pamiętajcie jeśli zobaczycie gościa pendzącego jak szczała 80tką z
    naszywką na kurtce "SIR LANS A LOT" to śmiało możecie mnie zatrzymac i
    postawić obiadek. Nie odmówię ;-)

    Zdroofka Johnny