  • 1. Data: 2009-04-26 18:41:48
    Temat: majesty 250 amorki się pocą
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Witam
    Po 1-sze Prablem w tym że nie mogę doszukać się instrucji jak wymienić
    uszczelniacze ew może ktoś to robił i mógłby się podzielić jakim info ew
    rysunkiem tech. przekroju amorka No i ile oleum trza wlać
    thx za wszelkie porady

    Po 2-gie Gdzie zakupić klocki ham. i tarcze ew zamienniki no i oponkę tył by
    się zdało zakupić

  • 2. Data: 2009-04-26 18:43:18
    Temat: Re: majesty 250 amorki się pocą
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Zapomniałem dodać że chodzi o Warszawę

  • 3. Data: 2009-04-26 20:09:34
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    maka pisze:
> [...]
    > uszczelniacze ew może ktoś to robił i mógłby się podzielić jakim info ew
    > rysunkiem tech. przekroju amorka No i ile oleum trza wlać

    Po niemiecku ale z obrazkami: http://tinyurl.com/cwguqn

    Jesli jednak nigdy tego nie robiles to przejrzyj archiwum albo wez kogos
    kto juz to robil.
    Bym Ci to opisal ale Mustafa sie pogniewa ze sie nie znam a doradzam.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-04-27 06:59:47
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kuczu
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

    Dzięki i za to
    Kiedyś to robiłem ale to jeszcze przed wojną ;) i w jawie 350, a technologia
    idzie w pieriod