  • 1. Data: 2009-10-12 21:34:31
    Temat: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Mateusz Kosibowicz <m...@g...usun.com.usun>

    Witam
    Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego
    czasu
    telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.

    Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie
    resetować modem,
    a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko
    jednak
    dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon,
    który to powinni
    oni dostarczyć nie działa.

    Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
    Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie
    operatora
    (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?

    BTW. Może odpowiedniejsza grupa jest na takie pytania?

    --
    Pozdrawiam, Mateusz

  • 2. Data: 2009-10-12 22:34:27
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <m...@g...usun.com.usun>
    napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    > Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    [CUT]

    Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
    fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
    klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
    jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek to nie licz na to że
    twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może pod koniec przyszłego
    miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

    MrG

  • 3. Data: 2009-10-13 09:08:45
    Temat: Re: Fatalna ďż˝ klienta w Netii
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-10-12 23:34, użytkownik Mateusz Kosibowicz napisał::

> [...]
    operatora
    > (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?

    Nie wiem co dokladnie przenosisz, ale przy przenoszeniu netu i telefonu
    z TPSA do Netii dostajesz ich router z modemem i telefon ktory
    dotychczas miales wpiety normalnie do gniazdka po przeniesieniu podlacza
    sie do portu VoIP w tym ich routerze.
    Jest to napisane w instrukcji, ale w jest to podane w sposob malo
    oczywisty - mogli by to zmienic.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 4. Data: 2009-10-13 09:39:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
    > jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek

    I uwazasz, ze TP nie robi takich numerow? Robi, znacznie lepsze.

    > to nie licz na to że twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może
    > pod koniec przyszłego miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

    No w TP popedzanie telefonami realnie przyspiesza sprawe.

  • 5. Data: 2009-10-15 22:10:41
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Mateusz Kosibowicz pisze:
> [...]
    operatora
    > (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?

    IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
    się z powrotem do TP. Moje doświadczenia (wbrew temu co pisze Ghost)
    wskazują na to, że choć może TP daleko do ideałów to Netii jednak
    jeszcze dalej do TP.
    Parę kwiatków z moich ciężkich bojów z netią (o dodzwonieniu się tam
    nawet nie wspominam):
    - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    porównania w TP około minuty);
    - jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
    nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
    jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
    snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze);
    - załatwienie najprostszych spraw ciągnie się tygodniami, giną im pisma
    wysłane poleconym, wysłane faksem (to tak apropos Twojego pytania o
    działający sposób zgłoszenia awarii) i generalnie bez UKE nic (prócz
    oczywiście podpisania umowy i otrzymywania faktur) tam nie załatwisz;
    - jak już uda Ci się dodzwonić na ichniejszą infolinie to spodziewaj się
    obietnic bez pokrycia: że jutro przyjedzie technik, że zadzwoni do
    Ciebie kierownik itp itd... oczywiście firma telekomunikacyjna nie jest
    w stanie zawiadomić swojego klienta że technik jednak nie przyjedzie,
    mityczny kierownik też oczywiście nigdy nie dzwoni...

    Generalnie netia to spód dna i 120 metrów mułu... Kiedyś sądziłem, że
    nie ma gorszej firmy niż Poczta Polska, Netia wyprowadziła mnie jednak z
    błędu.

    Pozdrawiam i powodzenia w ciężkich bojach

    Przechodzień

  • 6. Data: 2009-10-15 23:01:15
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    /.../
    > - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    > porównania w TP około minuty);

    Swojej netianej czy w TP?

> [...]
    > ciągnie się tygodniami, giną im pisma wysłane poleconym, wysłane faksem
    > (to tak apropos Twojego pytania o działający sposób zgłoszenia awarii)

    :-)

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 7. Data: 2009-10-16 06:31:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
    <S...@E...pl> wrote:

    >Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    >/.../
    >
    >Swojej netianej czy w TP?

    Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    netu nie może być a Netia twierdziła że może. Umowa podpisana, modem
    przyjechał. Po czym okazało się że nie działa bo linia nie ma
    odpowiednich parametórw. Po czym nastapiło 4 miesiące spychania sie
    nawzajem Netii i TP o to kto ma to naprawić. Zawsze w kontakcie z
    jedną firmą winna była ta długa. Jedyne co działało regularnie i
    dobrze to żądania zapłaty faktur za coś co nigdy nie zadziałało.
    Skończyło się na Rzeczniku Praw Konsumentów, UKE i wniesieniem sprawy
    do sądu. Pozew został wycofany po ugodzie z Netią która uruchomiła
    wreszcie usługę a jako rekomprensatę siostra dostała 24 miesiące netu
    gratis w ich nawyższej ofercie.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-10-16 06:52:47
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    <b...@j...org.pl> wrote:

    > Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
    > podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
    > netu nie może być a Netia twierdziła że może.

    bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
    naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
    każdorazowo wywiad techniczny

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 9. Data: 2009-10-16 08:25:35
    Od: grzesiek <p...@z...to>

    Witaj,

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    > /.../
    >
    > Swojej netianej czy w TP?
    W moim przypadku był to akurat WRL.

    Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
    faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
    A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
    zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
    naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
    bajki typu:
    - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
    - to mój modem jest uszkodzony,
    - nie da się sprawdzić parametrów linii,
    - sprawa będzie rozwiązana JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
    - kierownik zaraz do Pana zadzwoni i wiele innych bzdur.
    Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
    zaprzeczają, no istny cyrk i do tego jeszcze musisz bilet wstępu do tego
    cyrku za każdym razem kupić: telefon na infolinie netiową w przypadku
    WRLa jest płatny bo to przecież linia TP, telefon na infolinie TP tez
    jest płatny bo jesteś klientem netii...

    To tak ku przestrodze osobom, które ew. zastanawiają się nad zmianą
    operatora.

    pozdrawiam,

    Przechodzień

  • 10. Data: 2009-10-16 08:59:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    grzesiek <p...@z...to> writes:

    > - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
    > dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
    > linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)

    No ale to przeciez linia TPSA, czego sie spodziewales przy WLR+BSA?

    > - nie da się sprawdzić parametrów linii,

    Nie tyle "nie da sie" co moze to zrobic tylko TPSA.

    > Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
    > zaprzeczają,

    ... bo nie chca przyznac ze oni tak naprawde robia za ksiegowego,
    usluge wykonuje TPSA.
    --
    Krzysztof Halasa