  • 1. Data: 2009-04-23 18:16:45
    Temat: Potrzeba 500-1000MB internetu miesięcznie w prepaidzie
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Powiem krótko : posiadam taką potrzebę, której żaden polski operator w
    prepaidzie nie może mi zaspokoić.. Niebawem przeprowadzam się na działkę,
    bez stałego łącza internetowego, chciałbym wykupić na 3 miesiące pakiet
    internetowy 500 lub 1000MB w jakimś prepaidzie. Nie posiadam abonamentu
    prywatnego w żadnej sieci, mam tylko służbową Biznesklasę w Plusie.
    Chciałbym nie prosząc o Pluskod, kupić sobie jakąs kartę z internetem w
    dużej paczce. 2gr/100kB w Heyah czy Simplusie to za dużo- wtedy 1000MB
    kosztowałoby 200zł. Mógłbym wydać max.70zł za taki pakiet 1000MB
    miesięcznie.Przez 3 miesiące -210zł mam do wydania. Operatorzy,
    operatorzy... który to podchwyci? Nie myślę o Play,bo na działce tylko na
    zewnątrz mam zasięg Play i to tylko 2G...

  • 2. Data: 2009-04-23 19:35:33
    Od: "mk_102" <m...@c...pl>

    Użytkownik "XXX" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > operatorzy... który to podchwyci? Nie myślę o Play,bo na działce tylko na
    > zewnątrz mam zasięg Play i to tylko 2G...
    Chyba jednak poproś o ten Pluskod i sam ustaw w eboku iPlus 49 do swojego
    numeru.
    Zapłacisz za 1 GB miesięcznie 59,78 zł brutto, a po trzech miesiącach sobie
    wyłączysz.
    Pieniądze zwrócisz firmie do kasy i problem rozwiązany.

    MK

  • 3. Data: 2009-04-23 20:36:50
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

> [...]
    > operatorzy... który to podchwyci? Nie myślę o Play,bo na działce tylko na
    > zewnątrz mam zasięg Play i to tylko 2G...

    Jesli wystarczyloby Ci 1,7 GB na te trzy miesiace, to proponowalbym
    skorzystac z podwojnego doladowania w Heyah (do 30.04 jest to mozliwe).
    Doladowujesz sobie najpierw za 20 zł, potem za 150, ktore liczy sie podwojnie
    i wtedy za 170 zl (kupujac na Allegro nawet kilka zl mniej) masz 340zl, a
    wiec 1,7 GB.

  • 4. Data: 2009-04-23 22:20:03
    Od: "Piotr M " <h...@g...pl>

    Darek napisał(a):

    > i wtedy za 170 zl (kupujac na Allegro nawet kilka zl mniej) masz 340zl, a
    wiec 1,7 GB.

    :) Nie ma jak trochę kombinatoryki zastosować, dobre dobre :) A ja o jeszcze
    innym sposobie pomyślałem. Wziąść normalnie w Orange abonent i przed 30 dniem
    zrezygnować :) płaci się jakoś tylko koszta aktywacji, zgaduje że można się
    zmieścić w tych 70zł co autor może wyłożyć. I tak 3x :) A jak się nie da to
    za zmieniać operatora, chyba wszyscy umożliwiają teraz odstąpienie od umowy
    za niewielką opłatą.

    Pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-04-24 03:38:34
    Od: "Szalony " <s...@g...pl>

    Powiem krótko jak chcesz
    kombinować jak koń pod
    górę to weź Heyah rowną
    taryfę z 2gr za 100kB , jeśli
    jednak zostało Ci trochę
    oliwy w baniaku ;) to
    popros by jednak
    aktywowali Ci na karcie albo
    Iplusa za 60zl bez limitow z
    ograniczeniem prędkości po
    1gb miesiecznie ,albo tansze
    pakiety np 500mb za 30zl :) i
    możesz wtedy już surfować :)

  • 6. Data: 2009-04-24 19:58:55
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Szalony napisał:
    > Powiem krótko jak chcesz
    > kombinować jak koń pod
    > górę to weź Heyah rowną
    > taryfę z 2gr za 100kB , jeśli
    > jednak zostało Ci trochę
    > oliwy w baniaku ;) to
    > popros by jednak
    > aktywowali Ci na karcie albo
    > Iplusa za 60zl bez limitow z
    > ograniczeniem prędkości po
    > 1gb miesiecznie ,albo tansze
    > pakiety np 500mb za 30zl :) i
    > możesz wtedy już surfować :)

    No w sumie racja, może tak zrobię, limitu mam 100zł miesięcznie na
    Biznesklasie, tylko ten PlusKod:( Ma go admin telefonów w firmie. A
    wiecie jak to w dużych firmach bywa. Macie telefon to dzwońta i nie
    gadajta. Mata 100zł do wygadania, a jak jesteśta zagranicą to 300zł
    miesięcznie limit.
    Mam simplusa który mógłby dać takie duże pakiety internetowe z
    prawdziwego zdarzenia, ale jak widać, nie chce zarobić. Nie to nie.