  • 1. Data: 2009-04-23 20:51:46
    Temat: Gdzie uciec z TT
    Od: "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu>

    Zastanawiam się nad ucieczką z TT do Simplus. Do Play na pewno nie ze
    względów ideologicznych, a Orange jakieś takie też nie zbyt.
    W TT całkiem mi się podoba, ale te stawki są zupełnie odstające od oferty
    innych operatorów, a Era niestety zasięg ma kiepskawy. W centrum
    60tysięcznego miasta na górnym Śląsku zasięg potrafi na odcinku kilkunastu
    centymetrów spaść z 7 do 2 kresek, a i przy siedmiu często przerywa. Do tego
    samego aparatu włożyłem wczoraj kartę Simplus i rewelacja zasięgowa.
    Czy warto jednak zaczekać i oszczędzić 61 PLN za przeniesienie numeru
    kilkanaście dni, bo może będzie jakiś ruch ze strony Ery w odpowiedzi na
    "Twój profil" w Plus, czy 0,29 PLN przy doładowaniu za 50 PLN w Orange, albo
    Play Fresh?
    Ja dzwonię do wielu sieci i z wielu otrzymuję połączenia. W Play nie znam
    nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście do klientów i
    przyzwyczajony do nieco innej obsługi.
    Krzysztof Wostal.

  • 2. Data: 2009-04-23 21:43:41
    Temat: Re: Gdzie uciec z TT
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> napisał
    > samego aparatu włożyłem wczoraj kartę Simplus i rewelacja zasięgowa.

    Sytuacja w kwestii jakości połączeń i dostępności sieci zmienia się co jakiś
    czas. W przypadku Ery rozwiązaniem może być UMTS. Przynajmniej ja to
    zauważyłem - GSM rwie i trzeszczy a po przełączeniu na 3G jest OK. W Orange
    jest odwrotnie. W Plusie powinno być w porządku ale sprawdź przez tydzień,
    dwa.

> [...]
    > kilkanaście dni, bo może będzie jakiś ruch ze strony Ery w odpowiedzi na
    > "Twój profil" w Plus, czy 0,29 PLN przy doładowaniu za 50 PLN w Orange,

    Ruch już był. Taki sam w każdej sieci. Hasło: 0,29. Odzew: za wyjątkiem
    Play.
    Następnego prędko nie będzie, bo to by oznaczało, że jednak ta znienawidzona
    Playkarta faktycznie wyznacza kierunek i jest przyczyną różnych
    nieskoordynowanych ruchów (vide Orange) ;)
    A'propos to bardzo żałuję, że Play dopuściła do wycieku informacji o fresh.
    Wtedy byłoby ciekawie a tak to spoty nakręcone, systemy przygotowane... Łe,
    nuda!

    > Ja dzwonię do wielu sieci i z wielu otrzymuję połączenia. W Play nie znam
    > nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście do klientów i
    > przyzwyczajony do nieco innej obsługi.

    Niedawno dzwoniłem do BOK Play, właściwie tylko po to aby usłyszeć, że to co
    napisane w regulaminie jest jednak prawdą i nie da się obejść ;)
    "Witam w Play, przy telefonie Monika. W czym mogę pomóc?"
    Potem też było normalnie (kompetentnie i rzeczowo) i niczym nie poczułem się
    urażony. Nawet nie pamiętam, czy do mnie mówiła per pan... A nie mam 18
    lat - już nie mam ;)

    Maciek.

  • 3. Data: 2009-04-23 21:46:49
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad ucieczką z TT do Simplus. Do Play na pewno nie ze
    > względów ideologicznych
    (...)
    > może będzie jakiś ruch ze strony Ery w odpowiedzi na (...)
    > Play Fresh?

    Ze względów ideologicznych powinieneś raczej pozostać przy starej stawce
    tiktaka i zrobić wbrew tym obniżkom które spowodował fresz. Właśnie w
    tiktaku masz jeszcze taką mozliwość.

    > Ja dzwonię do wielu sieci i z wielu otrzymuję połączenia. W Play nie znam
    > nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście do klientów i
    > przyzwyczajony do nieco innej obsługi.

    To znaczy co potrzebujesz? Bo ja - 45 latek - obsługuję
    fresza bez potrzeby dzwonienia do BOK, a można go kupić w kiosku
    u miłej, starszej pani jeśli kontakt z młodzieżą sprawia kłopot.

    tl

  • 4. Data: 2009-04-23 21:49:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Krzysztof Wostal" napisał:

> [...]
    > kilkanaście dni, bo może będzie jakiś ruch ze strony Ery w odpowiedzi na
    > "Twój profil" w Plus, czy 0,29 PLN przy doładowaniu za 50 PLN w Orange,

    Ruch poniekąd już był, te 29 groszy z gwiazdkami jeszcze trochę powisi na
    bilboardach. Ale jeśli nawet, to wprowadzenie nowych taryf nie poprawi
    zasięgu ;-)

    > W Play nie znam nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście
    > do klientów i przyzwyczajony do nieco innej obsługi.

    W punktach Play czy Germanosa podejście do klienta jest normalne, ja
    przynajmniej z żadnym "ziomalstwem" się tam nie zetknąłem. Nie różni się to
    od obsługi w Erze czy Plusie, a na pewno przewyższa personel w Orange.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-04-24 05:26:59
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Krzysztof Wostal napisał(a):

    > Czy warto jednak zaczekać i oszczędzić 61 PLN za przeniesienie numeru

    OIDP Era kasuje 50 zł, 61 tylko Orange.

    Ja już dawno podziękowałem TT, obecnie numer jest w Play. Choć przegięli,
    jak kiedyś bez ostrzeżenia ucięli okres ważności "promocyjnego" startera,
    postanowiłem jednak dać im jeszcze jedną szansę.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-04-24 06:50:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 23:46:49 +0200, tl napisał(a):

    > To znaczy co potrzebujesz? Bo ja - 45 latek - obsługuję fresza bez
    > potrzeby dzwonienia do BOK, a można go kupić w kiosku u miłej, starszej
    > pani jeśli kontakt z młodzieżą sprawia kłopot.

    LOL :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-04-24 07:12:12
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > Ja dzwonię do wielu sieci i z wielu otrzymuję połączenia. W Play nie znam
    > nikogo. Po za tym jestem za stary na ich podejście do klientów i

    powiem tak - nowa oferta orange jest przyzwoita - plus... podobnie - chociaż
    mi bliżej jednak do orange... (dużo znajomych w orange więc przyz asileniu
    za 100 zł to jednak cena niższa nie licząc innych promocji typu podwójne
    doładowanie których w plusie nie było nigdy) nie przekreśliłem też TT bo
    godzina za 29 groszy brzmi kusząco i tak właśnie działa :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 8. Data: 2009-04-24 08:09:56
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > doładowanie których w plusie nie było nigdy) nie przekreśliłem też TT bo
    > godzina za 29 groszy brzmi kusząco i tak właśnie działa :)
    Najpierw sprawdz czy to "kuszenie" wykorzystasz. Ja akurat malo dzwonie do
    ery majac TT wiec jezeli w ciagu miesiaca nie pojawi sie cos interesujacego
    to po 10 latach na wskutek kiepskiej oferty zmienie opa. Najprawdopodobniej
    na oranz - tam dzwonie 50% polaczen , lub w drugiej kolejnosci play.

    K.

  • 9. Data: 2009-04-24 08:46:20
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > interesujacego to po 10 latach na wskutek kiepskiej oferty zmienie opa.
    > Najprawdopodobniej na oranz - tam dzwonie 50% polaczen , lub w drugiej

    tak wykorzystam - bo są osoby z którymi rozmawiam dłuuuugo - więc w moim
    przypadku to się sprawdzi - już się sprawdziło bo 1,5 godziny ponad
    wygadałem od poniedziałku - koszt 4 połączenia 0,29 + katywacja to 4,20

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 10. Data: 2009-04-24 08:59:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 23:49:36 +0200, JoteR napisał(a):

    > W punktach Play czy Germanosa podejście do klienta jest normalne, ja
    > przynajmniej z żadnym "ziomalstwem" się tam nie zetknąłem.

    No nie wiem. Mi sie trafil jakis pryszczrs i musialem chwile poczekac zanim
    mnie zauwazy (jak juz siedzialem na przeciwko niego), a potem jeszcze
    chwile az dokonczy pisac sms, grac, czy cokolwiek co akurat tam robi...

    > od obsługi w Erze czy Plusie, a na pewno przewyższa personel w Orange.

    obsluga z plusa na dzien dobry bardzo niemilo mnie zaskoczyla :/ Z orange
    problemow nie mialem, milo i kompetentnie - co nie zmienilo jednak faktu,
    ze migrowalem do fresza. Z bok, korzystam bardzo rzadko, a pieniadz to
    jednak pieniadz.

    --
    marcin