  • 1. Data: 2009-04-23 12:23:07
    Temat: w Heyah info o koszcie rozmowy?
    Od: a...@g...com

    Jak w Heyah włączyć takie cóś żeby po każdej rozmowie wyskakiwał taki
    SMS-flash informujący o koszcie rozmowy ew. wraz z sumą jaka
    pozostała?

    Przywykłem do tego w orangeGO i simplusie, wydaje mi się to strasznie
    pomocne w utrzymaniu dyscypliny budżetowej ;)

  • 2. Data: 2009-04-23 16:03:59
    Temat: Re: w Heyah info o koszcie rozmowy?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Przywykłem do tego w orangeGO i simplusie, wydaje mi się to strasznie
    > pomocne w utrzymaniu dyscypliny budżetowej ;)

    Siec tego nie wspiera.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-04-23 16:36:57
    Od: a...@g...com

    On 23 Kwi, 18:03, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Siec tego nie wspiera.

    łeee... szkoda... jesteś pewien?
    a ciekawe czy np. w play jest coś takiego?

  • 4. Data: 2009-04-23 18:01:52
    Od: W <a...@o...pl>

    wystukał, co następuje:

    > łeee... szkoda... jesteś pewien?
    > a ciekawe czy np. w play jest coś takiego?

    podobno nie ma...