  • 1. Data: 2004-01-21 08:08:01
    Temat: Potrzebana konstruktywana krytyka!
    Od: "P26" <p...@u...pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Mam wielką prośbę od kilku lat staram sie prowadzić niekomercyjny serwis
    internetowy http://www.uad.pl .
    Nie będe ukrywał ,że potrzebuje konstruktywnej krytyki na zasadzie to jest
    dobre a to żle rozwiązałeś - ponieważ nie jestem informatykiem i lepiej
    wychodzi mi pisanie wierszy.
    Za wszelkie opinie będę bardzo wdzięczny.

    pozdrawiam i życze miłego dnia!

  • 2. Data: 2004-01-21 09:06:34
    Temat: Re: Potrzebana konstruktywana krytyka!
    Od: wer <w...@a...tnij.one-spam.pl>

> [...]
    > wychodzi mi pisanie wierszy.
    > Za wszelkie opinie będę bardzo wdzięczny.

    Nie wychodzi Ci dobrze wybieranie grup, na ktore slesz spam.

    wer

  • 3. Data: 2004-01-21 09:23:09
    Od: p...@u...pl

    > Nie wychodzi Ci dobrze wybieranie grup, na ktore slesz spam.
    >
    > wer

    Dziekuję za odpowiedź to dla mnie komplement - znaczy wygląda profesjonalnie.
    A ja nie wyglądam na amatora!!!
    P.S. A w swoim poście nie skłamalem ani jednym słowem!!!

  • 4. Data: 2004-01-21 09:29:59
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    p...@u...pl wrote:

    > Dziekuję za odpowiedź to dla mnie komplement - znaczy wygląda profesjonalnie.

    Niestety spam na Usenecie nigdy nie wygląda profesjonalnie więc nie pochlebiaj
    sobie.

    > A ja nie wyglądam na amatora!!!

    Z tym też nie można się zgodzić -(

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 5. Data: 2004-01-21 09:37:56
    Od: p...@u...pl

    Rozumiem.
    Przepraszam wszystkich - nie takie były moje intencje.
    Chciałem krytyki więc ją otrzymałem.
    Wyciągnołem wnioski.

  • 6. Data: 2004-01-21 13:25:41
    Od: MJ <m...@p...fm>

    On 21 Jan 2004 10:37:56 +0100, <p...@u...pl> wrote:

    > Rozumiem.
    > Przepraszam wszystkich - nie takie były moje intencje.
    > Chciałem krytyki więc ją otrzymałem.
    > Wyciągnołem wnioski.

    No to wyciongaj dalej - czy wiersze tez piszesz z bledami ?

    mj

  • 7. Data: 2004-01-21 14:18:03
    Od: p...@u...pl

    Już wyciągnąłem.
    Istotnie w powyższym słowie popełniłem błąd.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi.