  • 1. Data: 2004-01-20 10:22:14
    Temat: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
    .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie ??????

    --
    pozdrawiam
    Mathom

  • 2. Data: 2004-01-20 11:09:18
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
    > .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie
    ??????

    ustaw sobie mtu na interfejsie na 1400 i sprobuj coś przesłać.
    Moze puscili jakąś dziwną enkapsulacje albo coś z VLANami pokombinowali a
    coś po drodze nie supportuje ich poprawnie.

    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-20 13:47:41
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
    > .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie
    ??????

    Dokladnie mam ten sam problem - w efekcie dziala wszystko gorzej. Wieksze
    paczki przechodza bardzo wolno albo wcale.

  • 4. Data: 2004-01-20 15:26:27
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "mathom" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
    > .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie
> [...]

    U mnie to samo. Ping rewelacja taki jaki powinien byc, natomiast
    przepustowosc lacza jest wielokrotnie mniejsza.
    Wyglada to na wprowadzone limity na transferki.

    Moze ktos obeznany sie wypowie na ten temat w koncu i powie w koncu kiedy
    sytuacja na tej bramce wroci do normy ? Ludzie z tego powodu traca klientow
    a co za tym idzie pieniadze. Jak tak dalej pojdzie pozman straci klientow bo
    wszyscy maja juz dosc tej sytuacji !

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 5. Data: 2004-01-20 20:56:38
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    a...@q...nu.pl wrote:

> [...]
    > klientow a co za tym idzie pieniadze. Jak tak dalej pojdzie pozman straci
    > klientow bo wszyscy maja juz dosc tej sytuacji !

    Wysłaliśmy dziś oficjalne pismo do Pozmana. Czekamy na odpowiedź i
    rozwiązanie problemu. Profilaktycznie umówiłem się jutro na spotkanie z GTS,
    gdyby odpowiedź nie nadeszła szybko.

    --
    TOM TS635-RIPE
    "ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,

  • 6. Data: 2004-01-20 21:12:40
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > ustaw sobie mtu na interfejsie na 1400 i sprobuj coś przesłać.
    > Moze puscili jakąś dziwną enkapsulacje albo coś z VLANami pokombinowali a
    > coś po drodze nie supportuje ich poprawnie.

    Kolego, ta bramka, podobnie jak inne do MAN-ów to już legenda. Rozumem Twoje
    dobre chęci, ale problem turaj lezy w warstwie 8 OSI. Politycznej.

  • 7. Data: 2004-01-21 12:18:20
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > Wysłaliśmy dziś oficjalne pismo do Pozmana. Czekamy na odpowiedź i
    > rozwiązanie problemu. Profilaktycznie umówiłem się jutro na spotkanie z
    GTS,
    > gdyby odpowiedź nie nadeszła szybko.

    Daj nam znac, jak otrzymasz odpowiedz

  • 8. Data: 2004-01-21 12:57:11
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Wysłaliśmy dziś oficjalne pismo do Pozmana. Czekamy na odpowiedź i
    > rozwiązanie problemu. Profilaktycznie umówiłem się jutro na spotkanie z
    GTS,
    > gdyby odpowiedź nie nadeszła szybko.

    My już finalizujemy umowę z innym dostawcą. Panowie z MAN'a nawet nie
    odpowiadaja na maile. Przykre jest tylko to, że nie dość że stracą klientów
    to jeszcze tak na prawdę "zapomnieli" z czyich podatków są utrzymywani na
    tych swoich ciepłych posadkach. Dla nas te 4 miesięczne problemy z bramką do
    tepsy to jest totalna kpina i komuna. Te 4 miesiące zepsuły nam renomę i
    dobre imię - o poniesionych stratach finansowych nawet nie chcę myśleć :(

    pozdrawiam

    ps. Poszukujemy na terenie Poznania firmy chcącej przyłączyć się w
    przyszłości razem z nami do innego operatora i partycypować w kosztach - w
    grupie raźniej i silniej. My juz mamy łącze, ale będziemy je powiększać.
    Zainteresowanych proszę o kontakt na : a...@p...pl lub 604 619 970.

  • 9. Data: 2004-01-21 14:41:31
    Od: Marcin Markowski <m...@r...pl>

    On 2004-01-20, mathom <m...@p...pl> wrote:
    > Znowu coś nie tak... tym razem pingi dobre, ale transfer sięga ... 200 b/s
    > .... :( Wygląda jakby przechodziły tylko małe paczki ... ktoś coś wie ??????

    Z tego co udalo mi sie dowiedziec, TP S.A. zaczela 'ciac' styk POZMANa tak aby
    wymusic na klientach PCCSu wykupienie styku z nimi, a cene z jaka TP S.A.
    'wyskoczyla' to 2k PLN za 1Mbit. Wyglada na to, ze w ten sposob chca pozbawic
    POZMANa klientow.

    --
    Marcin Markowski

  • 10. Data: 2004-01-21 15:08:18
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Marcin Markowski <m...@r...pl> napisał(a):

    > wymusic na klientach PCCSu wykupienie styku z nimi, a cene z jaka TP S.A.
    > 'wyskoczyla' to 2k PLN za 1Mbit. Wyglada na to, ze w ten sposob chca pozbawic
    > POZMANa klientow.

    Standardowa cena za operatorski dostep do TPNETu. Neostrady musza sie
    jakos zwrocic, taki byl biznesplan.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *