  • 1. Data: 2011-07-07 19:38:18
    Temat: [Pozdr] W-wa - czerwony Palio
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Pozdrowienia dla kierowcy czerwonego Palio Weekend, lekko
    otrąbionego podczas wyjazdu z parkingu L.Eclerc na Bielanach.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2011-07-07 21:54:11
    Temat: Re: [Pozdr] W-wa - czerwony Palio
    Od: Pablo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-07 19:38, Rychu pisze:
    > Pozdrowienia dla kierowcy czerwonego Palio Weekend, lekko
    > otrąbionego podczas wyjazdu z parkingu L.Eclerc na Bielanach.

    Rany czy to onet czy usnet ? :)

  • 3. Data: 2011-07-07 21:57:30
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 21:54, Pablo pisze:

    > Rany czy to onet czy usnet ? :)

    PMS :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-07-07 23:16:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pablo,

    > Rany czy to onet czy usnet ? :)

    To, że czegoś nie rozumiesz, nie oznacza, że należy się tym chwalić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-07-08 11:46:23
    Od: "Smokun" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał news:4e15ef0b$1@news.home.net.pl...
    > Pozdrowienia dla kierowcy czerwonego Palio Weekend, lekko
    > otrąbionego podczas wyjazdu z parkingu L.Eclerc na Bielanach.

    Witam.

    Dzięki :-)
    Tak się nawet zastanawiałem, czy to na mnie ktoś trąbi, hehe.

    PS.
    Widzę, że tradycja jeszcze się trzyma. Brawo.
    Nowi użuszkodnicy PMS pewnie nie wiedzą o co cho..

    Pozdrawiam,
    Smokun
    Fiat Palio Weekend 1.2 HL

  • 6. Data: 2011-07-08 12:08:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Smokun,

    Friday, July 8, 2011, 11:46:23 AM, you wrote:

    [...]

    > Nowi użuszkodnicy PMS pewnie nie wiedzą o co cho..

    Jeden już się wygłupił...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl