  • 1. Data: 2016-10-04 22:07:21
    Temat: [Pozdrowienia] dla LKR P164
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    Co prawda tradycja pozdrowień chyba już zanikła ale że spotykam ten
    pojazd już drugi raz w krótkim odstępie czasu na świeżo odremontowanej
    ulicy Kompozytorów w Lublinie, to pozdrawiam kierownika (chyba że to nie
    forumowy kierownik bo nalepka cokolwiek wyblakła więc może pozostała po
    poprzednim...)

    Anyłej - pozdrówka

    Arkady - granatowa Laguna czająca się za plecami... ;D

  • 2. Data: 2016-10-05 10:54:37
    Temat: Re: [Pozdrowienia] dla LKR P164
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 04.10.2016 o 22:07 Arkady <a...@f...ad> pisze:

    > Arkady - granatowa Laguna czająca się za plecami... ;D

    nieoznakowany wideorejestrator?

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2016-10-05 11:03:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-10-05 o 10:54, SW3 pisze:

    > nieoznakowany wideorejestrator?

    to pozdrowienia przyszłyby pocztą:)

  • 4. Data: 2016-10-06 18:00:31
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-10-05 o 11:03, sirapacz pisze:

    > to pozdrowienia przyszłyby pocztą:)

    :D
    Tak starymi Lagunami jak moja policaje nie jeżdżą...