  • 1. Data: 2016-10-05 01:08:45
    Temat: Mazda 3, 2.0 benzyniak - ma ktoś "współczesną" ?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Czołem.
    Posiada ktoś może "współczesną" mazdę 3 (model od 2013) i może podzielić
    się obiektywną opinią?
    Jak to jeździ z manualną skrzynią? (na jazdę próbną wziąłem automata -
    ślimaczny strasznie).
    Jak z bezawaryjnością?
    jakością wykończenia po jakimś czasie eksploatacji?
    spalaniem? (raczej pytam pod kątem weryfikacji ich marketingu, nie jest
    to dla mnei najwazniejsze).

  • 2. Data: 2016-10-12 21:13:54
    Temat: Re: Mazda 3, 2.0 benzyniak - ma ktoś "współczesną" ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-05 o 01:08, Scobowski pisze:
> [...]
    > się obiektywną opinią?
    > Jak to jeździ z manualną skrzynią? (na jazdę próbną wziąłem automata -

    Czyżby Mazda nie miała PRAWDZIWEGO automatu, tylko jakieś
    zautomatyzowane badziewie?

    Powinni tego zabronić...

  • 3. Data: 2016-10-12 21:23:19
    Od: Konrad <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 października 2016 01:08:47 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:
    > Czołem.
    > Posiada ktoś może "współczesną" mazdę 3 (model od 2013) i może podzielić
    > się obiektywną opinią?

    Tak na początek:
    http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/3/iii/

    Konrad

  • 4. Data: 2016-10-12 22:02:58
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 12.10.2016 o 21:13, Marcin N pisze:

    > Czyżby Mazda nie miała PRAWDZIWEGO automatu, tylko jakieś
    > zautomatyzowane badziewie?

    SPrzedawca zapytany o szczegóły wyrzuca z siebie marketingowy bełkot :)
    IMO to zwykły "hydrauliczny" automat, ale niż vag-owe tiptroniki z
    początku tego wieku - tempo zmieniania biegów porównałbym do autmatu z
    w124 :)

  • 5. Data: 2016-10-13 01:10:21
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 12 października 2016 22:03:08 UTC+2 użytkownik Scobowski napisał:

> [...]
    > IMO to zwykły "hydrauliczny" automat, ale niż vag-owe tiptroniki z
    > początku tego wieku - tempo zmieniania biegów porównałbym do autmatu z

    I dobrze Ci wyrzuca...bo ta skrzynia to niezla wyduma, ktorej praca przypomina
    hydrauliczne ASB...i stad byc moze takie wrazenie:
    https://www.youtube.com/watch?v=6mPubahkVBA
    Powinno to dzialac jak dwusprzeglowa z wieksza kultura pracy wiec Twoje porownanie
    jest IMO subiektywne. Fajny patent, ale nie chcialbym byc w skorze tego co mu
    skrzynia nawali.
    --
    Dman-666