  • 1. Data: 2010-04-13 10:24:42
    Temat: Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Ale przy okazji przypominam pani:
    - nie wolno wyprzedzac prawa strona, nawet jesli jest tam dostatecznie duzo
    miejsca,
    - nie wolno tego robic na przejsciach dla pieszych,
    - nie wolno w miescie przekraczac dozwolonej predkosci,
    - nie powinno sie w czasie jazdy robic makijazu na twarzy.
    A poza tym to mam pytanie - na którym bazarze kupila pani prawo jazdy?
    Tomek

  • 2. Data: 2010-04-13 10:54:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomek wrote:

    > - nie wolno wyprzedzac prawa strona, nawet jesli jest tam dostatecznie
    > duzo miejsca

    Mylisz się. Na którym bazarze kupiłeś prawo jazdy?

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-13 11:29:47
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - nie powinno sie w czasie jazdy robic makijazu na twarzy.
    > A poza tym to mam pytanie - na którym bazarze kupila pani prawo jazdy?
    Z taką rejestracją wolno wszystko ;-)

    p.

  • 4. Data: 2010-04-13 12:52:28
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 13-04-2010 10:54, to pisze:

    > Mylisz się. Na którym bazarze kupiłeś prawo jazdy?

    poziom twojego postu trzyma jak zwykle niski poziom, umiesz obrażać
    ludzi, ale coś poza tym ? (może jeszcze umiesz stać na głowie hmmm kto
    wie ?)

  • 5. Data: 2010-04-13 12:56:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    daxus wrote:

    > poziom twojego postu trzyma jak zwykle niski poziom, umiesz obrażać
    > ludzi, ale coś poza tym ? (może jeszcze umiesz stać na głowie hmmm kto
    > wie ?)

    Ja obrażam? To parafraza wypowiedzi mojego interlokutora, zacytuję, bo
    najwyraźniej jej nie dojrzałeś: "A poza tym to mam pytanie - na którym

  • 6. Data: 2010-04-13 12:59:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > poziom twojego postu trzyma jak zwykle niski poziom, umiesz obrażać ludzi,
    > ale coś poza tym ? (może jeszcze umiesz stać na głowie hmmm kto wie ?)

    Ale oprócz tego, że napisał prawdę to o co Ci chodzi?
    Że odpowiedział pięknym za nadobne?
    Nie on zaczął.

  • 7. Data: 2010-04-13 13:13:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pawe? W. wrote:

    > Z tak? rejestracj? wolno wszystko ;-)

    Miałem kiedyś taką, myślisz, ze to nadal działa? ;)

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-04-17 07:46:28
    Od: dyziek86 <a...@t...pl>

    W artykule <hq1agp$dtv$1@nemesis.news.neostrada.pl> Tomek napisal(a):

    > - nie wolno wyprzedzac prawa strona, nawet jesli jest tam dostatecznie duzo
    > miejsca,

    Wolno na jezdni jednokierunkowej.
    Wolno jeśli masz 2 pasy w tym samym kierunku na obszarze zabudowanym
    albo 3 pasy poza takim obszarem.
    M.