  • 1. Data: 2010-04-13 07:58:52
    Temat: koło dwumasowe
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,miały już koła dwumasowe?

  • 2. Data: 2010-04-13 09:07:46
    Temat: Re: koło dwumasowe
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,miały już koła dwumasowe?

    Stosowali silniki AHH i AHU o tej mocy. AHU nie miał dwumasy, co do AHH
    (starsza konstrukcja) nie jestem pewien, ale prawdopodobnie też nie.

  • 3. Data: 2010-04-13 10:19:32
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Ok.dzieki,mam silnik AHU

  • 4. Data: 2010-04-13 11:19:58
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-13 07:58, maniek wrote:
    > Witam.Czy audi a4 z 96roku,o mocy 90-ciu koni,miały już koła dwumasowe?

    za mały silnik na dwumas :)

  • 5. Data: 2010-04-13 11:22:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze: