  • 1. Data: 2010-04-13 07:57:38
    Temat: fikcja ochrony konsumentow ?
    Od: "tomala" <b...@t...pl>

    http://biznes.onet.pl/paliwa-poza-kontrola,18493,320
    7424,3030583,57,1,news-detal

    paliw nie nadzoruja ... dealerow tez nie ... w przepisach dla jednych i dla
    drugich zapisane
    sa kruczki prawne ... czy tylko mi sie wydaje, ze cos w tym wszystkim jest
    nie tak ?

  • 2. Data: 2010-04-13 08:10:42
    Temat: Re: fikcja ochrony konsumentow ?
    Od: "Kriso" <bit@usu_konto.pl>

    Użytkownik "tomala" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla drugich zapisane
    > sa kruczki prawne ... czy tylko mi sie wydaje, ze cos w tym wszystkim jest

    Wydaje Ci sie, polska rzeczywostosc ot co.

    Kriso

  • 3. Data: 2010-04-13 08:35:29
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

> [...]
    > drugich zapisane
    > sa kruczki prawne ... czy tylko mi sie wydaje, ze cos w tym wszystkim jest nie

    To się nazywa brak wolnego rynku.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2010-04-14 02:46:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Apr 2010 08:35:29 +0200, andreas wrote:
    7424,3030583,57,1,news-detal

    >To się nazywa brak wolnego rynku.

    Wolny rynek to taki bez kontroli ? :-)

    Zaraz zaraz - ale przeciez ten rynek jest wolny.
    Stacji jest multum, producentow niby dwoch, ale zakazu importu nie ma,
    posrednikow jak widac az za duzo..

    Ale poza tym problemow nie widze. Kontrolowac stacje, walic kary, a
    one niech wybieraja uczciwych dostawcow, a z nieuczciwymi sie sadza
    :-)

    A tak w ogole .. PIPP to kogo zrzesza ? Orlen i Lotos, czy hurtownicy
    sami na siebie paszkwile pisza ?

    J.

  • 5. Data: 2010-04-14 13:13:57
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    > Wolny rynek to taki bez kontroli ? :-)

    Nie. To taki gdzie klient decyduje u kogo kupuje a nie urzędnik.

    --
    andreas