  • 21. Data: 2012-02-24 11:43:36
    Temat: Re: Pozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-02-24 12:41, RD pisze:

    > Niestety często nie ma się na to wpływu - niegdyś to pracownicy
    > akceptujący ofertę sklepu dodawali opisy/zdjęcia. Niejednokrotnie można
    > spotkać na przykład zdjęcia produktu z watermarkiem w postaci logo

    Jeszcze coś dodam... natrętne kopiowanie opisów przez użytkowników
    serwisu(ów) aukcyjnego. Choćby nie wiem jak unikalny content, zostanie
    skopiowany. Pilnować tego, to masa pracy, więc jakie są tego koszty w
    odniesieniu do dyscypliny wprowadzanej przez Google?

  • 22. Data: 2012-02-24 12:12:17
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Thu, 23 Feb 2012 18:22:03 +0100, Izaak Goldstein wrote:

    > Nonsens. Opiekuję się dwunastoma sklepami o identycznych produktach i na
    > tym samym silniku. Różnią się tylko wyglądem.

    Po co? Ja rozumiem gdy rynek robi się ciasny i pozorna konkurencja ma sens
    jak w przypadku Media Marktu i Saturna ale dwanaście (!) sklepów siłą
    rzeczy nie może być potentatami.

    [...]

    --
    M.G.

  • 23. Data: 2012-02-24 12:45:42
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Fri, 24 Feb 2012 12:43:36 +0100, RD napisał(a):

> [...]
    > skopiowany. Pilnować tego, to masa pracy, więc jakie są tego koszty w
    > odniesieniu do dyscypliny wprowadzanej przez Google?

    Allegro ma tę specyfikę, że aukcje trwają, kończą się i znikają.
    Przy dużym pechu coś tam możesz stracić, ale generalnie bym się tym zanadto
    nie przejmował.

    Trick: unikalny content możesz pozyskać nakłaniając (aktywnie!)
    użytkowników do zaopiniowania zakupionych produktów na ich podstronach.
    Dzięki temu zyskasz nowe unikalne treści oraz - co nawet ważniejsze -
    opinie! :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2012-02-24 17:43:45
    Od: "Izaak Goldstein" <i...@n...tk>

    Dnia 24-02-2012 o 13:12:17 M.G. <k...@t...zna> napisał(a):

> [...]
    > sens
    > jak w przypadku Media Marktu i Saturna ale dwanaście (!) sklepów siłą

    Klient zauważył, że wraz z kolejnymi instancjami sklepów rośnie mu
    sprzedaż, taki ma business plan a ja nie zamierzam mu przeszkadzać ;)

    --
    Izaak

  • 25. Data: 2012-02-25 12:30:11
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Fri, 24 Feb 2012 18:43:45 +0100, Izaak Goldstein wrote:

    [...]

    > Klient zauważył, że wraz z kolejnymi instancjami sklepów rośnie mu
    > sprzedaż, taki ma business plan a ja nie zamierzam mu przeszkadzać ;)

    Rozumiem :-) Acz muszę przyznać, że jestem ciekaw jakichś twardych danych
    dotyczących takiej praktyki.

    --
    M.G.

  • 26. Data: 2012-02-27 12:40:57
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Sat, 25 Feb 2012 13:30:11 +0100, M.G. napisał(a):

    > Rozumiem :-) Acz muszę przyznać, że jestem ciekaw jakichś twardych danych
    > dotyczących takiej praktyki.

    Rzecz w tym, że prawie na pewno poświęcając ten sam czas i finanse na
    rozbudowę jednego sklepu można zyskać więcej.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 27. Data: 2012-02-27 13:23:51
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Mon, 27 Feb 2012 13:40:57 +0100, Kapsel wrote:

    > Rzecz w tym, że prawie na pewno poświęcając ten sam czas i finanse na
    > rozbudowę jednego sklepu można zyskać więcej.

    Stąd moja ciekawość :-) Chciałbym porównać taki rozwój ze skupieniem się na
    jednym sklepie, biorąc pod uwagę zwiększoną komplikację przy dwunastu (!)
    sklepach i brak poświęcenia się budowaniu jednej marki. Gdy sobie patrzę na
    rozwój Agito, to widzę jednak zalety koncentracji.

    --
    M.G.

  • 28. Data: 2012-03-01 22:26:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 18:43:45 +0100, Izaak Goldstein napisał(a):

    > Klient zauważył, że wraz z kolejnymi instancjami sklepów rośnie mu
    > sprzedaż, taki ma business plan a ja nie zamierzam mu przeszkadzać ;)

    Z ciekawości - jaka branża?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl