  • 1. Data: 2010-10-19 23:59:32
    Temat: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    http://forumprawne.org/prawo-karne/154722-polityk-po
    zyczyl-zdjecie-jeszcze-mnie-oskarza.html

    Fascynujace forum. Widac jaka cienka linia dzieli spokojne zycie od
    porabanego ;)
    W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do
    prokuratury.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-20 03:24:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Molski wrote:
> [...]
    > W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    > mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do

    to teraz fotograf powinien sprawe zlosic do mediów.

  • 3. Data: 2010-10-20 05:32:38
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    zyczyl-zdjecie-jeszcze-mnie-oskarza.html

    > to teraz fotograf powinien sprawe zlosic do mediów.

    Dokladnie. Nawet jak nie dostanie ani grosza to polityk nie wypadnie za
    dobrze.

  • 4. Data: 2010-10-20 06:06:48
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
> [...]
    > W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    > mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do

    Nie "ukradl".
    Zeby bronic swoich praw najpierw je trzeba znac :)

    Teraz fotoprtryk dostanie w dupsko i tyle.
    Przy okazji podszkoli sie z prawa autorskiego ;)

  • 5. Data: 2010-10-20 06:07:25
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Dokladnie. Nawet jak nie dostanie ani grosza to polityk nie wypadnie za
    > dobrze.

    Jestes baaaardzo naiwny - niewazne co pisza - wazne, ze po nazwisku.

  • 6. Data: 2010-10-20 06:50:05
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 01:59, Piotr Molski pisze:
> [...]
    > W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    > mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do

    Typowy polityk dzisiaj ukradl z kolesiami zdjecie jutro bedzie sie pasl
    z naszych podatkow.

  • 7. Data: 2010-10-20 07:04:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Molski pisze:
    > W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    > mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do
    > prokuratury.

    Po kilkudziesięciu latach egzystowania na tym łez padole wypracowałem
    kilka zasad. Jedną z nich jest to, iż każdy polityk jest dla mnie
    gatunkiem podrzędnym i nie tknąłbym takiegoż nawet przez grubą
    rękawiczkę. Taki rasizm.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-10-20 11:55:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Piotr Molski wrote:
> [...]
    > W skrocie - polityk ukradl/pozyczyl zdjecie fotografa, ten wyslal mu
    > mail, niestety zle sformulowany. Polityk zglosil sprawe do

    Pisdy ukradły kiedyś zdjęcie Rafałą Czarnego z forum Olympusa, wprawdzie
    politycy nie napuścili na niego policji, ale już internetowe piśdzielstwo miało
    na nim uzywanie.

  • 9. Data: 2010-10-20 11:55:43
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 13:55, Mateusz Ludwin pisze:
    zyczyl-zdjecie-jeszcze-mnie-oskarza.html

    > Pisdy ukradły kiedyś zdjęcie Rafałą Czarnego z forum Olympusa, wprawdzie
    > politycy nie napuścili na niego policji, ale już internetowe
    > piśdzielstwo miało na nim uzywanie.

    Gonic to scierwo polityczne niech wiedza ze ich miejsce na kiblu.

  • 10. Data: 2010-10-20 13:49:53
    Od: "jesien" <j...@w...pl>

    malutki czlowieczek zrobil jakas fotke i zamiast cieszyc sie ze ktos jej
    uzyl byc dumny z tego, nasmarowal idiotycznego maila, dostanie w pupe i
    dobrze mu

    a zianie nienawiscia obojetnie do jakiej partii/ich przedstawicieli to tylko
    dowód na to jak niektórzy poddaja sie praniu mózgu dokonywanego przez
    media - glownie telewizyjne - zenada