  • 11. Data: 2010-10-20 14:12:30
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    jesien wrote:

    > malutki czlowieczek zrobil jakas fotke i zamiast cieszyc sie ze ktos jej
    > uzyl byc dumny z tego, nasmarowal idiotycznego maila, dostanie w pupe i
    > dobrze mu
    >
    > a zianie nienawiscia obojetnie do jakiej partii/ich przedstawicieli to
    > tylko
    > dowód na to jak niektórzy poddaja sie praniu mózgu dokonywanego przez
    > media - glownie telewizyjne - zenada

    O o o, dokładnie tak samo pisdy ujadały na Rafała :) Po prostu sekciarski motłoch.

  • 12. Data: 2010-10-20 15:37:34
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Janko Muzykant <j...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Po kilkudziesięciu latach egzystowania na tym łez padole wypracowałem
    > kilka zasad. Jedną z nich jest to, iż każdy polityk jest dla mnie
    > gatunkiem podrzędnym i nie tknąłbym takiegoż nawet przez grubą
    > rękawiczkę. Taki rasizm.

    O, to samo. Nawet kiedy idę do wyborów to z obrzydzeniem.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2010-10-20 16:01:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > Proces Janko Muzykant <j...@w...pl> zwrócił błąd:

    > O, to samo. Nawet kiedy idę do wyborów to z obrzydzeniem.

    LOL :)

  • 14. Data: 2010-10-20 16:07:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Saiko Kila pisze:
    > O, to samo. Nawet kiedy idę do wyborów to z obrzydzeniem.

    W tym roku byłem po raz pierwszy od nastu lat i strach się bać, co
    byłoby gdybyśmy nie poszli...
    No ale robi się ot...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2010-10-20 16:18:13
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 17:37, Saiko Kila pisze:

    > O, to samo. Nawet kiedy idę do wyborów to z obrzydzeniem.

    No przecież nie musisz iść. Nie ma "obrzydzenia", jest wybór. Idź na piwo.

  • 16. Data: 2010-10-20 16:51:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2010 18:18:13 +0200, Anna Niedowiarek wrote:

    > No przecież nie musisz iść. Nie ma "obrzydzenia", jest wybór. Idź na piwo.

    Dwa słowa: mniejsze zło.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 17. Data: 2010-10-20 16:56:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > Dwa słowa: mniejsze zło.

    Jedno slowo: "naiwniak" ;)

  • 18. Data: 2010-10-20 17:00:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jedno slowo: "naiwniak" ;)

    Wolałbyś dziś Kapoleona na tronie? Zwykle nie ma znaczenia kto rządzi,
    ale ostatnio niejakie znaczenie maiłoby to.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 19. Data: 2010-10-20 17:08:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wolałbyś dziś Kapoleona na tronie? Zwykle nie ma znaczenia kto rządzi, ale
    > ostatnio niejakie znaczenie maiłoby to.

    Nie - nie ma znaczenia kto jest przy korycie.
    Zadnego.

  • 20. Data: 2010-10-20 17:16:06
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Anna Niedowiarek <a...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

    > No przecież nie musisz iść. Nie ma "obrzydzenia", jest wybór. Idź na piwo.

    Błędnie rozumujesz. Kiedy spaceruję po łące i wdeptuję w kupę, to
    wolałbym żeby to była kupa krowy niż kupa psa.

    I nie, w Polsce nie ma wyboru. Na przykład każda głowa naszego państwa
    będzie jedynie lokajem głowy innego państwa:
    http://bi.gazeta.pl/im/4/8521/z8521444X,Prezydent-Br
    onislaw-Komorowski-wita-sie-z-papiezem.jpg
    (przepraszam za jakość zdjęcia, takie znalazłem)
    Każda partia powyżej 1% poparcia będzie lewicowa itd.