  • 1. Data: 2010-12-24 08:34:44
    Temat: `webasto`
    Od: "nadia" <r...@g...pl>

    Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    co o tym urządzonku myślicie ?
    Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

  • 2. Data: 2010-12-24 09:03:09
    Temat: Re: `webasto`
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-24 08:34, nadia pisze:
    > Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    > http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    > co o tym urządzonku myślicie ?
    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Mysle ze bedzie lepiej jak nachuchasz sobie w rece :) a pieniadze
    przeznacz na WOSP :D

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2010-12-24 09:06:42
    Od: "nadia" <r...@g...pl>

    Mysle ze bedzie lepiej jak nachuchasz sobie w rece :) a pieniadze
    przeznacz na WOSP :D

    Na allegro kupujących sporo
    to może któryś
    użytkownik napisze co i jak ...

  • 4. Data: 2010-12-24 09:08:48
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Oczywiscie, ze bedzie to kasa wywalona w bloto. 150W mocy to bardzo malo w
    przypadku ogrzewania. Rownie dobrze mozna sobie zwykla zarowke o podobnej
    mocy zaswiecic w samochodzie z nadzieja, ze cos ogrzeje ;-)

  • 5. Data: 2010-12-24 09:09:40
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-12-24 09:06, nadia pisze:

    > Na allegro kupujących sporo
    > to może któryś
    > użytkownik napisze co i jak ...

    Bo tanie to kupuja... ale zastanow sie ile ciepla moze dac 150W
    zarowka... jak postawisz zeby wialo na nogi to pewnie bedzie wialo ale
    to wszystko, auta napewno Ci nie zagrzeje.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 6. Data: 2010-12-24 10:11:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Dec 2010 09:08:48 +0100, Maciek wrote:
    >Oczywiscie, ze bedzie to kasa wywalona w bloto. 150W mocy to bardzo malo w
    >przypadku ogrzewania. Rownie dobrze mozna sobie zwykla zarowke o podobnej
    >mocy zaswiecic w samochodzie z nadzieja, ze cos ogrzeje ;-)

    Zalezy do czego. Odpowiednio ustawiona moze chyba jedna raczke ogrzac.
    Albo odmrozic szybe w dwie minuty - nie podejrzewam zeby oryginalne
    ogrzewanie mialo wieksza moc.

    J.

  • 7. Data: 2010-12-24 10:26:12
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    > http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    > co o tym urządzonku myślicie ?
    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Wiesz co powiedzial sw. pamieci S. Lem? Poszukaj - do poki nie mialem interentu
    to nie wiedzialem ze na swiecie jest tylu idiotow. Mniej wiecej o to chodzilo w
    kazdym razie.

    Taki idiota kupuje tez abgymnic, wonder bullet max turbo i w telemarketach
    pewnie tez placi 4x tyle co trzeba za taka chinszczyzne ze az glowa boli.

    Teraz zobacz na opinie goscia, wlacz pokazywanie jedynie neutralnych i
    negatywnych.

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=7510191&type=fb_
    given_all zobacz ze gosc
    wystawia swoim klientom msciwe i niskich lotow opinie negatywne.

    Teraz juz wiesz ze idioci wola wystawic pozytywa, boja sie wielkiej hanby w
    postaci odwetowego komentarza (az dziwi, az smiech a moze i placz).

    To urzadzenie NIE MA PRAWA dzialac. FACET jestes czy baba no przepraszam niby
    wigilia. Dobrze ze pytasz przed zakupem. Ile kur...a chcesz czekac z zapalonym
    silnikiem na postoju by te MEGA 150W cokolwiek pomoglo na lod na szybie? Kup
    skrobaczke z mosieznym ostrzem i na dluzszym trzonku (30cm). Bedziesz
    zadowolony a wydasz 10zl. I ten opis ze nie rozladowuje akumulatora :D czyli
    zalecaja na odpalonym silniku - no to sie sam zagrzeje zanim to 150W pomoze.

    150W to smiech, piszac (chwala ze w '') webasto obrazasz produkty tej firmy :P

    Allegro wprowadzilo supe nowisc i nie mozesz napisac do osob ktore to zakupily.
    Ale wejdz w oponie juz otrzymane przez pacjenta i poszukaj aukcji z tym samym w
    komentarzach. Napisz do ludzi i popros o uczciwa ocene produktu bo masz obawy.
    Ktos ci odpowie i zobaczysz.

    Aha, na pewno to urzadzenie jest cichce i wytrzyma wiele zim - w garazu na
    polce.

  • 8. Data: 2010-12-24 10:46:39
    Od: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadia" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam ochotę kupić taką dmuchawkę
    > http://allegro.pl/nagrzewnica-grzalka-samochodowa-12
    v-i1342236549.html
    > co o tym urządzonku myślicie ?
    > Czy nie będzie to kasa w błoto/śnieg ?

    Zeby było śmieszniej tak dla porównania - proszę zobacz sobie ile Wat ma
    suszarka do włosów a potem tak dla jaj spróbuj podgrzać sobie nią samochód.

  • 9. Data: 2010-12-24 11:06:58
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Zeby było śmieszniej tak dla porównania - proszę zobacz sobie ile Wat
    > ma suszarka do włosów a potem tak dla jaj spróbuj podgrzać sobie nią
    > samochód.

    Zeszlej zimy , jako ze mam ogrodek, wlozylem 2x 2kW albo to bylo 1x1kW +1x2kW
    ale w sumie dwa grzejniki (china). No i odpalalem ten zestaw 2kW lub 3kW zeby
    mi rozgrzalo wszystko. Patent sredni bo wnetrze sie momentalnie nagrzewalo (no
    kilka minut) na tyle ze dzialy termostaty bimetaliczne w grzejnikach i
    normalnie je wylaczaly. Za to reakcja z zewnatrz na cieplo w srodku byla mala,
    marna. Zanim termostaty znow zadzialaly to mijalo znow troche czasu. Patent do
    kitu bo trzeba kabel zwijac i klamoty (grzalki) do bagaznika. Moze jakby
    termostaty przerobic ale...

    Wg mnie jedyne sensowne rozwiazanie to albo prawdziwe webasto albo defa warm up
    (tylko dla osob z ogrodkiem) bo zestaw jest bardziej samochodowy a grzejnik
    dosc maly (juz widze jak ktos to przykreca w swoim audi A6 z 2007 roku). No i
    jeszcze - zdalne odpalanie auta na pilota (sa odpowiednie zestawy) byle to
    zamontowal czlowiek z glowa i mozgiem i przy pomocy dobrego osprzetu jak styki
    wlaczajace silnik jedynie
    gdy masz luz i zaciagniety reczny. No i nie jest to chyba zgodne z prawem
    (pojazd z uruchomionym silnikiem bez nadzoru).

  • 10. Data: 2010-12-24 11:14:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 11:06:58 +0100, Papkin napisał(a):

> [...]
    > gdy masz luz i zaciagniety reczny. No i nie jest to chyba zgodne z prawem
    > (pojazd z uruchomionym silnikiem bez nadzoru).

    zdalne odpalanie jest tylko do samochodów z automatem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel