  • 1. Data: 2012-07-04 18:11:24
    Temat: ProGuard system - po co to?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Ostatnio duzo na tematy okologrupowe, wiec postanowilem wrocic do tematu
    motocyklowego.

    Do czego ma sluzyc ProGuard?

    http://cjmoto.com/-strse-106/Rizoma-Proguard-System-
    BMW/Detail.bok

    Pisza, ze to innowacyjny wynalazek, ktory poprawia bezpieczenstwo,
    aerodynamike i styl mojego motocykla. Cos pisza z zapobieganiu podwiewania
    palca przy duzej predkosci (moze zbyt wolno jezdze, ale tego nie
    doswiadczam). O gustach sie nie dyskutuje, a z tym bezpieczenstwem... z
    czego to musi byc zrobione zeby sie nie ugiac i nie rozwalic mi calej dloni
    przy wypadku?

    Moze to takie cudo jak skarpetka na zbiorniku plyny hamulcowego - dla
    jednego glupota, dla drugiego szpan, a dla trzeciego bardzo przydatne na
    torze akcesorium?

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 2. Data: 2012-07-04 19:18:01
    Temat: Re: ProGuard system - po co to?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 18:11, Ivam pisze:

    > Moze to takie cudo jak skarpetka na zbiorniku plyny hamulcowego - dla
    > jednego glupota, dla drugiego szpan, a dla trzeciego bardzo przydatne na
    > torze akcesorium?

    Zaintrygowałeś mnie. W czym przydaje się ta skarpeta na torze?

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-07-04 19:29:43
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:18, Marcin N pisze:

    > Zaintrygowałeś mnie. W czym przydaje się ta skarpeta na torze?

    A gdzie przytwierdzisz szmatke do scierania potu z czola po takiej harowie ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2012-07-04 19:39:50
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-04 18:11, Ivam pisze:
    > Ostatnio duzo na tematy okologrupowe, wiec postanowilem wrocic do tematu
> [...]

    Dla picu chyba lub do wbicia sie w reke w przypadku krotkiej klamki :)
    Musialbym zdrowo lbem w cos trzasnac zeby takie cus do motonga zalozyc
    (pomijajac ze Rizoma do mnie nie trafia w ogole ze swoimi produktami ani
    wygladem ani wykonaniem).

> [...]
    > nie doswiadczam). O gustach sie nie dyskutuje, a z tym
    > bezpieczenstwem... z czego to musi byc zrobione zeby sie nie ugiac i nie

    Hmm, z wygladu przypomina wies gorsza niz lusterka na koncach clip-on'ow.

    > Moze to takie cudo jak skarpetka na zbiorniku plyny hamulcowego - dla
    > jednego glupota, dla drugiego szpan, a dla trzeciego bardzo przydatne na
    > torze akcesorium?

    E tam, ja dostalem frotke gratis przy zamowieniu w Motomummy to sobie
    zalozylem i chlopaki maja mini-reklame ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2012-07-04 19:44:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jul 2012 18:11:24 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ostatnio duzo na tematy okologrupowe, wiec postanowilem wrocic do tematu
> [...]

    W zeszłym roku w Moto2 takie coś ktoś wymyślił po tym jak zdarzały się
    wypadki spowodowane tym, że podczas walki ramie w ramie jeden drugiemu
    klamke hamulca wciskał niechcący. W tym roku mają to już chyba wszyscy w
    każdej klasie. Jeśli ktoś nie walczy ramie w ramie to jest to potrzebne
    tylko do lansu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2012-07-04 19:44:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 04 Jul 2012 19:18:01 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Zaintrygowałeś mnie. W czym przydaje się ta skarpeta na torze?

    Do tego, żeby w razie wycieków płyn hamulcowy nie leciał na tor.

  • 7. Data: 2012-07-04 21:35:45
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:44, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 4 Jul 2012 18:11:24 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    Raz,tylko raz by mi się takie cuś przydało-w Nowodworze w prawym winklu
    przywaliłem ciężarkiem kierownicy w oponę-mocno,zrzuciłem ją z
    kupki,jakimś cudem nie dotknąłem jej klamką,miałbym ładne bęc.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-07-04 21:37:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-04, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Raz,tylko raz by mi się takie cuś przydało-w Nowodworze w prawym winklu
    > przywaliłem ciężarkiem kierownicy w oponę-mocno,zrzuciłem ją z
    > kupki,jakimś cudem nie dotknąłem jej klamką,miałbym ładne bęc.

    A po co tak zapierdalales??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-07-04 22:14:15
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    x.net...
    > W zeszłym roku w Moto2 takie coś ktoś wymyślił po tym jak zdarzały się
    > wypadki spowodowane tym, że podczas walki ramie w ramie jeden drugiemu
    > klamke hamulca wciskał niechcący.

    Faktycznie potrzebne to mi w miescie. Cena fajna (tylko 300zl za sztuke) i
    wrazie jak sie otre o puszke to mi hamulca nie wcisnie. Tylko jeszcze jedno
    pytanie - przy uderzeniu o cos twardego obcina czy zgniata palce?

    A tak na serio to zrozumialem - tak jak frotka (na miescie szpan/wiocha, na
    torze czasem w wyjatkowych okolicznosciach moze sie przydac).

  • 10. Data: 2012-07-04 22:34:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:37, AZ pisze:

    > A po co tak zapierdalales??

    Przecież po to pojechałem,no i po pozycję.

    --
    Tomek
    BMW R1100S