  • 1. Data: 2012-07-03 12:26:18
    Temat: Suzuki rm 125 z 1994r
    Od: Slawek/rm125 <slawekkrawczyk12@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam posiadam suzuki rm 125 z 94r mam problem otóż zrobiłem kapitale w
    silniku oprócz karterów prawie wszystko nowe ;D ale gdy odpaliłem moto po
    chwili zgasł i już nie dało się odpalić spraw
    dziłem świece nie ma iskry sprawdziłem z 5 świec i dalej iskry nie ma
    pomierzyłem napięcia i za modułem jest ok 30 v a za cewka wn juz 0V moim
    zdaniem jest to ta cewka tylko z kad załatwić taka bo na allegro nie
    widziałem żadnej może wiecie jaki jest zamiennik lub ktoś posiada takowa
    cewkę i mu leży ?