  • 1. Data: 2012-10-16 21:30:41
    Temat: Problem poswiaty w iphone5 rozwiazany!
    Od: lukz <l...@v...pl>

    Oto on, genialny w swojej prostocie, sam Steve by tego nie wymyslil:

    http://technowinki.onet.pl/mobile/futeral-do-iphonea
    -5-redukujacy-efekt-fioletowej-p,1,5277546,artykul.h
    tml

    Czyli: kupta gumowca za 25$ na swoj hi-endowy smartfon, a bedzie robil
    poprawnie zdjecia ;)

  • 2. Data: 2012-10-16 22:34:47
    Temat: Re: Problem poswiaty w iphone5 rozwiazany!
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    lukz <l...@v...pl> wrote:
> [...]
    tml

    > Czyli: kupta gumowca za 25$ na swoj hi-endowy smartfon, a bedzie robil poprawnie

    Onet.pl 404 Nia ma takiej strony...

  • 3. Data: 2012-10-16 22:48:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    -5-redukujacy-efekt-fioletowej-p,1,5277546,artykul.h
    tml

    > Onet.pl 404 Nia ma takiej strony...

    To już któryś z rzędu przypadek, że nie możesz otworzyć niewygodnej dla
    ciebie strony. Ponieważ nie podejrzewam cię o złą wolę (ależ skąd), zatem
    przyczyna musi leżeć po stronie sprzętu. Odstaw zatem tego emejzing ajfona i
    użyj narzędzia przystosowanego do przeglądania stron www, czyli ordynarnego
    komputera z przeglądarką.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-10-17 00:09:20
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    -5-redukujacy-efekt-fioletowej-p,1,5277546,artykul.h
    tml

    > Onet.pl 404 Nia ma takiej strony...

    Aż prosi się o przypomnienie czyjegoś pytania dotyczącego karmienia bananami
    oraz bycia kretynem .. jak to leciało?

  • 5. Data: 2012-10-17 00:16:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > przyczyna musi leżeć po stronie sprzętu. Odstaw zatem tego emejzing ajfona
    > i użyj narzędzia przystosowanego do przeglądania stron www, czyli

    Strona otworzyła się rzeczywiście bez problemu na pececie.
    Na iPhone4 wciąż 404.
    Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego onet.pl nie lubi urządzeń mobilnych?

    A co do samego artykułu - czemu sądzisz że tam jest coś dla mnie niewygodne?
    Naprawdę nie rozumiem... Fajny pomysł i należy pogratulować producentowi
    szybkiej reakcji, jeśli nie jest to przypadkowy zbieg okoliczności że akurat
    taka
    obudowa działa w tym wypadku dobrze.

    Martwi mnie tylko ostatnie zdanie:
    "Można się również spodziewać, że kiedy światła będzie bardzo mało,
    przysłona spowoduje pogorszenie jakości zdjęć"

    Niby dlaczego miałaby spowodować pogorszenie się?

    Co to za kolejna fantazja? Czemu pismaki z gazet nie umieją oprzeć się daniu
    od siebie jakiejś patentowanej bzdury, jak ta z rysowaniem się anodyzowanego
    aluminium paznokciem? Jak się nie zna na fotografii i nie wie do czego nawet
    profesjonaliści w lustrzankach używają daszków na obiektywy to niech nie
    zmyśla
    cudów z jakimś pogorszeniem się jakości zdjęć przy słabym oświetleniu!
    Przecież ta osłona nie zasłania obiektywu od przodu, a tylko światło
    wpadające
    z tej strony interesuje nas jeśli chodzi o jakość zdjęcia - osłona ma
    eliminować
    światło wpadające pod ostrym kątem do obiektywu ale poza obiektywem.

  • 6. Data: 2012-10-17 00:20:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    > Aż prosi się o przypomnienie czyjegoś pytania dotyczącego
    > karmienia bananami oraz bycia kretynem .. jak to leciało?

    Tomuś, znasz się na drzewach?

  • 7. Data: 2012-10-17 00:34:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 17:16:52 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Na iPhone4 wciąż 404.
    > Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego onet.pl nie lubi urządzeń mobilnych?

    Alez lubi ... przekierowac je, tylko widac adminowi komorka padla :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-10-17 07:42:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2012 00:16, Pszemol pisze:
    > Naprawdę nie rozumiem... Fajny pomysł i należy pogratulować producentowi
    > szybkiej reakcji, jeśli nie jest to przypadkowy zbieg okoliczności że
    > akurat taka
    > obudowa działa w tym wypadku dobrze.

    ROTFL kolejne śmieszne rozwiązanie fabrycznej wady aprobowane przez
    żenujący kościółek. Po co usuwać bezpłatnie usterkę (np. zmienić szkło
    osłaniające obiektyw)? Przecież wygodniej wydać 25USD i nosić ten
    dizajnerski cud w obleśnym futerale z przysłonką. To jest dopiero
    emejzing, szybkie i skuteczne rozwiązanie problemu! Łap banana!

    --
    pozdr.

  • 9. Data: 2012-10-17 08:16:15
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Fajny tej ifon. Szkoda że mój SGSIII nie potrzebuje takich ficzerów.
    Trochę zazdroszczę ajfoniarzom kreatywności. Jak nie ma zasięgu, to
    trzeba inaczej trzymać słuchawkę, jak robi spierdolone zdjęcia to należy
    założyć gumowce. Świetnie że od jakiegoś czasu mogą usuwać efekt
    czerwonych oczu, wreszcie powoli doganiają standardy ;) Jak będą mieli
    trochę szczęścia to może i otrzymają prezent od Googla w postaci
    funkcjonujących map.

  • 10. Data: 2012-10-17 12:20:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Na iPhone4 wciąż 404.
    > Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego onet.pl nie lubi urządzeń mobilnych?

    [ciach]

    nie liczy sie, nie bylo nic o hondzie