    From: Artur Frydel <s...@m...nie>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Problem z DE-BLIZZARD
    Date: Thu, 28 Jul 2005 18:34:26 +0200
    Sender: f...@f...onet.pl@80.50.189.166

    Witam.

    Mam mały kłopot z serwerem gry WoW - ip 80.239.233.55.

    Użyszkodnik z sieci zgłosił mi, bodajże dwa dni temu, problem z dostępem
    do w/w ip (jak również 80.239.178.111). Traceroute z tpnetu (iDSL), jak i
    sieci profuturo zatrzymuje się na routerze telii... Nie mam pojęcia, czy
    to problem telii, czy też ja czegoś nie rozumiem.
    Czy mógłby ktoś mądrzejszy sprawdzić wyżej wymienione ipki i ich dostęp z
    polskich sieci? Do kogo pisać w tej sprawie (do telii?)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
    A day without sunshine is like, you know, night.