  • 1. Data: 2005-07-28 16:34:26
    Temat: Problem z DE-BLIZZARD
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Witam.

    Mam mały kłopot z serwerem gry WoW - ip 80.239.233.55.

    Użyszkodnik z sieci zgłosił mi, bodajże dwa dni temu, problem z dostępem
    do w/w ip (jak również 80.239.178.111). Traceroute z tpnetu (iDSL), jak i
    sieci profuturo zatrzymuje się na routerze telii... Nie mam pojęcia, czy
    to problem telii, czy też ja czegoś nie rozumiem.
    Czy mógłby ktoś mądrzejszy sprawdzić wyżej wymienione ipki i ich dostęp z
    polskich sieci? Do kogo pisać w tej sprawie (do telii?)

    --
    Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
    A day without sunshine is like, you know, night.

  • 2. Data: 2005-07-28 17:50:49
    Temat: Re: Problem z DE-BLIZZARD
    Od: Jerzy Łękowski <j...@N...pl>

    Artur Frydel napisał(a):
> [...]
    > do w/w ip (jak również 80.239.178.111). Traceroute z tpnetu (iDSL), jak i
    > sieci profuturo zatrzymuje się na routerze telii...

    Masz w sieci jeszcze www.dnsstuff.com, www.visualroute.pl - możesz
    sprawdzić. Ode mnie z neostrady też koniec na routerze telii.

  • 3. Data: 2005-07-28 18:58:38
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Artur Frydel wrote in news:1wkaa87r652fl$.dlg@frydel.demonet:

> [...]
    > Czy mógłby ktoś mądrzejszy sprawdzić wyżej wymienione ipki i ich dostęp
    > polskich sieci? Do kogo pisać w tej sprawie (do telii?)

    Tak, najwyrazniej czegos nie rozumiesz.
    1) Host ten dziala z kazdej sieci (TPnet tez). (20:53).
    2) Tna wszystko i wpuszczaja tylko okreslone porty.
    Sprawdz port TCP 3724

    Cos jeszcze?