  • 1. Data: 2005-09-14 17:20:43
    Temat: Problem z DSL 2000, jak jest teraz?
    Od: Rafał Jeżak <k...@N...slubice.biz>

    Witam,

    mam pytanie do posiadaczy DSL'a. Gdy wchodził DSL 2000, i wszystkich
    użytkowników posiadających DSL 1000 automagicznie przełąnczano na DSL
    2000 i ja byłem jedną z tych osób. Z tym, że zaczeły się problemy.
    DSL 2000 działał tak samo jak DSL 1000, tylko adresy IP się zmieniły,
    dzwoniłem, mailowałem do TPSA, ale mówili, że u nich wszystko ok,
    postanowiłem zmienić DSL 2000 na DSL 1000 i tak jest do dzisaj.
    Po promocjach zastanawiam się czy wziąć DSL 2000 albo nawet DSL 4000,
    tylko czy to będzie działać tak jak jest napisane w ofercie?
    Może któryś z grupowiczów miał podobny problem i jakoś go rozwiązał, bo
    w ciemno nowego DSL'a nie będę brał a na BOK TPSA nie ma raczej co liczyć.

    Pozdrowienia,
    --
    Rafał 'kacper' Jeżak
    kacper(at)slubice(dot)biz

  • 2. Data: 2005-09-14 20:51:41
    Temat: Re: Problem z DSL 2000, jak jest teraz?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Rafa? Je?ak <k...@n...slubice.biz> wrote:

    > mam pytanie do posiadaczy DSL'a. Gdy wchodzi? DSL 2000, i wszystkich
    > u?ytkownik?w posiadaj?cych DSL 1000 automagicznie prze??nczano na DSL
    > 2000 i ja by?em jedn? z tych os?b. Z tym, ?e zacze?y si? problemy.
    > DSL 2000 dzia?a? tak samo jak DSL 1000, tylko adresy IP si? zmieni?y,
    > dzwoni?em, mailowa?em do TPSA, ale m?wili, ?e u nich wszystko ok,

    To cos Ci zle ustawili, tez taka zmiane automatyczna mialem w jednej
    lokalizacji, po zmianie transfer wzrosl dwukrotnie.

    a.