  • 11. Data: 2012-09-12 13:02:10
    Temat: Re: Problem z GTS
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 września 2012 11:55:45 UTC+2 użytkownik crazy bejbi napisał:

    > znowu padło.
    >

    > Wojtek
    >

    > --
    >
    > ===== www.smarthost.pl ======
    >
    > Masz własną stronę internetową ?
    >
    > Zarabiaj automatycznie 20% za polecenie hostingu
    >
    > Sprawdź: www.smarthost.pl/program-partnerski

    Problem faktycznie w OVH po ich pracach, teraz juz bangla

  • 12. Data: 2012-09-12 13:05:48
    Od: bonzo <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 września 2012 11:30:12 UTC+2 użytkownik Adam Kowalik napisał:
    > Na infolinii GTSu zrzucili winę na OVH - podobno wczoraj były jakiś prace

    http://prace.ovh.pl/?do=details&id=14835
    Także nie zwalili wine na OVH tylko rpzekazali prawdę.

  • 13. Data: 2012-09-13 11:31:24
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...pl>

    On 12-09-12 13:05, bonzo wrote:

    > http://prace.ovh.pl/?do=details&id=14835
    > Także nie zwalili wine na OVH tylko rpzekazali prawdę.

    Jak się robi peering na poziomie ARP? Chyba nie ogarniam tego
    francuskiego internetu, oni wszystko muszą mieć inaczej :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 14. Data: 2012-09-13 11:55:28
    Od: a...@g...pl

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Jak się robi peering na poziomie ARP? Chyba nie ogarniam tego
    > francuskiego internetu, oni wszystko muszą mieć inaczej :)

    E?

    "Problem może być między naszymi routerami... (na poziomie ARP) ..."

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 15. Data: 2012-09-13 12:48:39
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2012-09-13 11:55, a...@g...pl pisze:

    > "Problem może być między naszymi routerami... (na poziomie ARP) ..."

    routery się pogryzły.

    Wojtek

  • 16. Data: 2012-09-13 21:51:00
    Od: "Wojciech Świadkowski" <w...@b...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

    > routery się pogryzły.
    >
    > Wojtek

    Myślę że wszystkiemu winni są Chińczycy.
    Zrobili kilka urządzeń z tym samym MAC i sprzedali. Jedno trafiło na
    oficjalny kanał sprzedaży, pozostałe na lewo.
    Ciekawe czy to gts czy ovh ma "nadprodukcję".

  • 17. Data: 2012-09-16 19:22:52
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Thu, 13 Sep 2012, Wojciech Świadkowski wrote:

> [...]
    > oficjalny kanał sprzedaży, pozostałe na lewo.
    > Ciekawe czy to gts czy ovh ma "nadprodukcję".

    Wystarczy, żeby mieli sprzęt na C, używali HSRP, skonfigurowali sobie tą
    samą grupę i nie zmienili defaultowego maca dla grupy.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg