  • 1. Data: 2012-09-06 12:31:28
    Temat: Sieć OVH w TPIX.
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Witam.

    Czy ktoś coś wie w tym temacie ?
    Niby jest open peering ale prefiksów na route serverach brak.
    A contentu i co ciekawe p2p mają tam sporo.

  • 2. Data: 2012-09-07 08:52:55
    Temat: Re: Sieć OVH w TPIX.
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com <xarafaxz@_tnijta_gmail.com> wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś coś wie w tym temacie ?
    > Niby jest open peering ale prefiksów na route serverach brak.
    > A contentu i co ciekawe p2p mają tam sporo.

    Jeżeli jesteś uczestnikiem TPIX to Twoje prefixy są rozgłaszane do
    OVH, czyli ruch powrotny, którego jest defacto więcej, wraca via TPIX.
    Czemu prefixów OVH nie widać na RSach, to trzeba by pytać już w OVH.

  • 3. Data: 2012-09-10 12:26:45
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Jeżeli jesteś uczestnikiem TPIX to Twoje prefixy są rozgłaszane do
    > OVH, czyli ruch powrotny, którego jest defacto więcej, wraca via TPIX.
    > Czemu prefixów OVH nie widać na RSach, to trzeba by pytać już w OVH.

    Dzięki za odpowiedź. O tym kierunku nie pomyślałem.