  • 1. Data: 2012-08-10 16:10:41
    Temat: Dialog w grupie Netia - gratuluje
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W związku z przejęciem dialogu przez Netię dziś cały dzień nie działają
    telefony i inne usługi głosowe.

    Gratulacje. Tak jak w przypadku Crowleya tak widać w przypadku dialogu
    "nową jakość" netia

    Icek

  • 2. Data: 2012-08-10 18:29:21
    Temat: Re: Dialog w grupie Netia - gratuluje
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Sie, 16:10, Icek <i...@d...pl> wrote:
    > W związku z przejęciem dialogu przez Netię dziś cały dzień nie działają
    > telefony i inne usługi głosowe.

    Przejęcie Dialogu było w zeszłym roku a nie wczoraj. Już bardziej
    właściwe jest
    skojarzenie, że nie działa Ci telefon od momentu porażki siatkarzy na
    olimpiadzie. :)

    Ircys

  • 3. Data: 2012-08-10 21:09:06
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-08-10 18:29, Ircys pisze:

    > Przejęcie Dialogu było w zeszłym roku a nie wczoraj. Już bardziej
    > właściwe jest
    > skojarzenie, że nie działa Ci telefon od momentu porażki siatkarzy na
    > olimpiadzie. :)
    Tak.. ale wcześniej popsuli u "małych" ;-) a teraz u większych.
    Telefony w Crowleyu psuli jakiś miesiąc temu.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2012-08-10 21:58:01
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-10 21:09, Przemysław Gubernat pisze:

    > Tak.. ale wcześniej popsuli u "małych" ;-) a teraz u większych.
    > Telefony w Crowleyu psuli jakiś miesiąc temu.

    Bo macie jakies dziwne wojpy:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 5. Data: 2012-08-10 22:30:24
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    Icek wrote:
    > W związku z przejęciem dialogu przez Netię dziś cały dzień nie działają
    > telefony i inne usługi głosowe.
    >
    > Gratulacje. Tak jak w przypadku Crowleya tak widać w przypadku dialogu
    > "nową jakość" netia

    Wiesz, netia to samo zło, trzeba od nich uciekać gdzie pieprz rośnie..
    Zresztą jak każdy Jogurt Telecom..

    Marcin

  • 6. Data: 2012-08-13 12:50:08
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-08-10 21:58, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Bo macie jakies dziwne wojpy:)

    to jest mowa o zwykłym stacjonarnym numerze.

    Do tego jak dobrze trafisz dzwoniąc na infolinię do ludzi z Wrocławia to
    jeszcze coś kompetentnego trafisz. A jak połączy Cię na infolinię netii
    (losowo razu tu raz tu) to kupa. Niekompetentny personel że aż szkoda.

    Icek

  • 7. Data: 2012-08-13 22:27:50
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Sie, 21:09, Przemysław Gubernat pisze...

    Siatkarze ? :)

    Ircys

  • 8. Data: 2012-08-14 17:46:54
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Icek napisał:
    > W związku z przejęciem dialogu przez Netię dziś cały dzień nie działają
    > telefony i inne usługi głosowe.
    >
    > Gratulacje. Tak jak w przypadku Crowleya tak widać w przypadku dialogu
    > "nową jakość" netia

    http://telepolis.pl/news.php?id=26033
    Sieć Dialogu idzie w outsourcing.

  • 9. Data: 2012-08-15 01:12:12
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-08-14 17:46, DK pisze:

    > http://telepolis.pl/news.php?id=26033
    > Sieć Dialogu idzie w outsourcing.

    Ble.... szkoda że na dobrą sprawę nie ma od kogo kupić dobrej transmisji :/
    No może poza Exatelem. TKT czy też GTS to jeden pies (poza jakością obsługi).

  • 10. Data: 2012-08-15 18:57:12
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Ble.... szkoda że na dobrą sprawę nie ma od kogo kupić dobrej transmisji :/
    > No może poza Exatelem. TKT czy też GTS to jeden pies (poza jakością obsługi).

    Nie marudzic. Jaka kasa taka transmisja :) 10GE Ci piekne zestawilem,
    lepszego nie
    dostaniesz :) a ze troche to trwalo no coz, czasy malych operatorow sie
    powoli koncza, sztuka teraz (przede wszystkim dla mnie) odnalezc
    sie w korporacji. Na razie jakos dajemy rade wiec poki co spac
    spokojnie.

    PS. Ilosc problemow z twoja transmisja IPTV przerosla nas wszystkich,
    z SGTowym kontentem nie ma takich problemow :)

    Michal W. ze sp. firmy Crowley :)