  • 1. Data: 2009-08-16 21:10:58
    Temat: Problem z SE w995
    Od: "Lech" <l...@g...com>

    Na moim SE w995 nie mogę odtwarzać plików mp4. Firmowo w telefonie był
    umieszczony promocyjny filmik w tym formacie i wszystko hulało, a kiedy sam
    przekonwertuję sobie plik na format mp4 i wrzucam do telefonu, to on nie
    chce odtwarzać :(. Czegoś nie wiem? Są jakieś dwa rodzaje mp4???

    Kiedy konwertuję do 3gp z odpowiednio dobrą jakością britate dźwięku i
    obrazu - jakość filmików powala :) Ale w mp4 można uzyskać jeszcze lepszą
    jakość, a nie mogę tych plików odtwarzać...

    Kochana redakcjo, co robić?

    Lech