  • 1. Data: 2009-08-16 15:32:58
    Temat: nokia e66 jako modem
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Dzień dobry wszystkim.
    Mam problem jak w temacie. Jak się do tego zabrać. Mam ten telefon, laptopa
    i kabel USB. I teraz jak to wszystko połączyć i ustawiś żeby działało. Chcę
    włożyć kartę play online do telefonu. Pomocy:)
    Daria:)

  • 2. Data: 2009-08-16 17:14:52
    Temat: Re: nokia e66 jako modem
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-16 17:32, uśmiechnięta_daria:D wrote:

    > Mam problem jak w temacie. Jak się do tego zabrać. Mam ten telefon,
    > laptopa i kabel USB. I teraz jak to wszystko połączyć i ustawiś żeby
    > działało. Chcę włożyć kartę play online do telefonu.

    PCSuite

  • 3. Data: 2009-08-16 17:28:02
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > PCSuite
    I? Nie widzę tam opcji połączenia przez modem w telefonie.

  • 4. Data: 2009-08-16 17:32:02
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    uśmiechnięta_daria:D pisze:
    > I? Nie widzę tam opcji połączenia przez modem w telefonie.

    W pierszym rzedzie od gory, pierwsza ikonka z prawej "Łączenie z
    internetem".

  • 5. Data: 2009-08-16 17:38:27
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > W pierszym rzedzie od gory, pierwsza ikonka z prawej "Łączenie z
    > internetem".
    Dziękuję ślicznie. Działa:) Jesteście super:*
    Daria:)