  • 1. Data: 2009-08-17 10:16:30
    Temat: duzo rozmow - jaka siec?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    w jakiej sieci oplaca sie w tej chwili kupic jakas wieksza zdrapke [np.za
    100,150 zl] dla duzej ilosci rozmow, bo rozmowy beda najtansze do:
    wszelkich komorek,na stacjonarne.
    jakis czas temu zdaje sie, ze byl to play,w kazdym razie korzystalem
    korzystnie bardzo - a teraz? Moze jakis inny operator i od razu ktos z grupy
    wie o tym? Moze jakis operator wirtualny?
    Przy czym chodzi tez o to, zeby to bylo rozwiazanie optymalnie korzystne w
    sprawie uzupelniania konta, zeby nie wrzeszczalo za 2 tygodnie "doladuj, bo
    stracisz".
    doradźcie pls.

  • 2. Data: 2009-08-17 10:25:06
    Temat: Re: duzo rozmow - jaka siec?
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie uzupelniania konta, zeby nie wrzeszczalo za 2 tygodnie "doladuj,

    w orange masz podwójne doładowanie - więc orange i stacjonarne załatwiasz z
    tekiego dodatkowego pakietu... tylko trzeba zasilac sposobem... ale to nie
    problem znaleźć kogoś do pary

  • 3. Data: 2009-08-17 11:15:00
    Od: travis <m...@g...com>

    też słyszałem o tej promocji, dają 100% bonusu na połączenia z orange
    i na stacjonarne ale trzeba kogoś w parze znaleźć. Jak się nie ma
    osoby do pary to fora są pełne ogłoszeń że ktoś z kimś chętnie
    doładuje. To chyba w tym momencie najlepsza oferta na kartę, może na
    jesieni inne opy coś nowego wrzucą.

  • 4. Data: 2009-08-17 13:46:05
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Wincynty in news:h6bb5r$nmt$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > załatwiasz z tekiego dodatkowego pakietu... tylko trzeba zasilac
    > sposobem... ale to nie problem znaleźć kogoś do pary

    tzn jak [mozesz dokladniej?] to sie wykonuje?
    moze byc: dwie osoby, orange abonament + orange zdrapka czyli na zwykla
    karte pop?

  • 5. Data: 2009-08-17 18:45:24
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Jeszcze niedawno mialam taki problem jak TY- duzo rozmow, do roznych sieci,
    zero smsow czy netu. Przeanalizowalam chyba wszystko co jest na rynku od
    Orange, przez Play do Movy i tuBiedronka. Najtaniej wyszlo w mMobile- jakos
    tak sie nazywa ta telefonia mBanku. Korzystam i moge polecic, bez
    kombinowania, szukania pary i takich tam :-)

    Pozdrawiam
    Deni

  • 6. Data: 2009-08-18 00:32:28
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Deni in news:h6c8g5$u78$1@news.dialog.net.pl
> [...]
    > mMobile- jakos tak sie nazywa ta telefonia mBanku. Korzystam i moge
    > polecic, bez kombinowania, szukania pary i takich tam :-)

    zdrapka/karta sim w kiosku do kupienia?
    Za ile zł trzeba kupic i na ile minut rozmow to wystarcza i jest przy tym
    max tanio za minute rozmowy?

  • 7. Data: 2009-08-18 07:40:18
    Od: travis <m...@g...com>

    1634Racine: z tym doładowaniem to będzie tak że zadziała tylko w pre-
    paidzie, do tych klientów jest skierowana ta promocja. Nie jest ważne
    czy są to pop-pop, pop-go, zetafon-go etc. Wszystkie kombinacje pre-
    paidów działają.

  • 8. Data: 2009-08-18 09:30:00
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    travis in
    .googlegroups.com
> [...]
    > paidzie, do tych klientów jest skierowana ta promocja. Nie jest ważne
    > czy są to pop-pop, pop-go, zetafon-go etc. Wszystkie kombinacje pre-

    rozumiem.
    wiec pytam - majac tel bez simlocka - za ile kupic zdrapę i karte, i za ile
    bedzie jedna minuta wowczas? do kazdej sieci kom + stacjonarne.
    pytam o konkretne zlotowki i o grosze. No chyba ktos,kto uzywa - wie.

  • 9. Data: 2009-08-18 10:14:35
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

> [...]
    > ile bedzie jedna minuta wowczas? do kazdej sieci kom + stacjonarne.
    > pytam o konkretne zlotowki i o grosze. No chyba ktos,kto uzywa - wie.

    towarzystwo troche namieszało

    z mbank mobile jest tak że minuta kosztuje chyba 19 groszy... niby tanio ale
    jednak drogo - jak chcesz więcej pogadać to szukaj pary do promocji w orange
    i wyjdziesz na tym lepiej - przy zasileniu za 200 zł masz promocyjne środki
    do wydania przez 10 miesięcy - więc... chyba dobra oferta i zdecydowanie
    lepsza niż mbanku

  • 10. Data: 2009-08-18 11:22:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wincynty" napisał:

    > szukaj pary do promocji w orange i wyjdziesz na tym lepiej - przy
    > zasileniu
    > za 200 zł masz promocyjne środki do wydania przez 10 miesięcy

    A na co można te "promocyjne środki" wydać?

    JoteR