  • 1. Data: 2009-06-06 09:51:50
    Temat: blue.pl - konto
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    HI

    Chcę założyć sobie konto na blue.pl. Jeśli ktoś ma tam już konto i chce
    otrzymać 3% za poleconą osobę to niech pisze, dam się polecić :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2009-06-06 12:20:09
    Temat: Re: blue.pl - konto
    Od: s...@g...com

    On 6 Cze, 11:51, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam, Zbylut
    > * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

    Bedzie mi bardzo milo https://www.blue.pl/?idAgent=NDY5MDA=&idBanner=LTE=

    dzieki

  • 3. Data: 2009-06-06 13:16:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    s...@g...com napisal(a):

    > Bedzie mi bardzo milo https://www.blue.pl/?idAgent=NDY5MDA=&idBanner=LTE=

    link nie działa...

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-06-06 13:55:10
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Zbylut pisze:

    > link nie działa...

    No to moj w stopce :)

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-06-06 14:56:51
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ztomasz napisal(a):

    > No to moj w stopce :)

    oba linki kierują do głównej strony blue.pl - to tak ma być? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2009-06-07 11:56:49
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Zbylut pisze:

    > oba linki kierują do głównej strony blue.pl - to tak ma być? :)

    No tak ma byc. Nastepnie normalnie sie rejestrujesz, a przegladarka
    zapamietuje mnie lub przedmowce jako polecajacego.

  • 7. Data: 2009-06-08 16:14:40
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ztomasz zapodal(a):

    > No tak ma byc. Nastepnie normalnie sie rejestrujesz, a przegladarka
    > zapamietuje mnie lub przedmowce jako polecajacego.

    ok, dzieki za informacje. Zarejestrowane :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut