  • 1. Data: 2017-07-02 23:28:06
    Temat: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/FRBK7BH6MLU
    No i co, Pszemol? Będziesz też pisał takie łzawe liściki? :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-07-03 00:02:48
    Temat: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:
    > https://youtu.be/FRBK7BH6MLU
    > No i co, Pszemol? Będziesz też pisał takie łzawe liściki? :)

    Czy możesz streścić o co jej chodzi albo podać w której minucie tego
    długiego filmu mówi coś konkretnego?

    Bo próbowałem ale po pierwszych 2 minutach wymiękłem - nie do zniesienia
    trajkotanie...

  • 3. Data: 2017-07-03 07:18:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-02 o 23:28, Marek pisze:
    > https://youtu.be/FRBK7BH6MLU
    > No i co, Pszemol? Będziesz też pisał takie łzawe liściki? :)

    Też nie chciało mi się słuchać pierdzielenia tej laski ale nie mówi o
    tym jak wzięli teslę na tor i się okazało że po 1.5min upalania weszła w
    tryb awaryjny z powodu przegrzania baterii :) A o tym też jakoś nie chcą
    mówić :)

    Lewis

  • 4. Data: 2017-07-03 10:23:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    Temat filmu jest przedstawiony od 1:56.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-07-03 10:24:39
    Od: Marek <f...@f...com>

> [...]
    weszła w
    > tryb awaryjny z powodu przegrzania baterii :) A o tym też jakoś nie

    Trzeba było poczekać do 1:56 bo wtedy zaczyna się meritum filmu.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-07-03 10:45:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 10:23, Marek pisze:
    > weszła w
    > chcą
    >
    > Temat filmu jest przedstawiony od 1:56.

    Ale o co Ci chodzi?
    Przecież wiadomo że tesla to auto raczej do spokojnej jazdy a nie
    wyścigów, to że można mim odjechać nawiatłach nie znaczy że służy do
    ścigania po torze.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 7. Data: 2017-07-03 16:18:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 3 Jul 2017 10:45:10 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Przecież wiadomo że tesla to auto raczej do spokojnej jazdy a nie
    > wyścigów, to że można mim odjechać nawiatłach nie znaczy że służy

    A oglądałeś film od wspomnianego czasu? Chodzi o problem zastawiania
    miejsc przez "śmierdzieli" przy superchargerach. Biedni podróżni w
    teslach na elektrycznych oparach ledwo dojeżdżają do ładowarki a tam
    się okazuje, że nie da się skorzystać....

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-07-03 16:57:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 16:18, Marek pisze:
    > Chodzi o problem zastawiania miejsc przez "śmierdzieli" przy
    > superchargerach.
    Trzeba wozić przedłużkę. :-)
    Robert

  • 9. Data: 2017-07-03 17:25:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 3 Jul 2017 16:57:51 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Trzeba wozić przedłużkę. :-)

    I plecak z przejściówkami. Zobacz jej wcześniejszy film, w którym są
    wstawki europejczyka na okoliczność przejsciowek w Europie.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-07-03 17:32:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2017 o 10:45, Janusz pisze:

    > Ale o co Ci chodzi?
    > Przecież wiadomo że tesla to auto raczej do spokojnej jazdy a nie
    > wyścigów, to że można mim odjechać nawiatłach nie znaczy że służy do
    > ścigania po torze.

    No to skoro zwjać asfaltu na światłach też nie wolno, bo się na trzecich
    czy czwartych przegrzeje, to jakie ma zalety poza mitycznym 2,3 do setki
    (nie ten model, ale też Tesla, więc może nikt nie zauważy różnicy;)?

    Shrek