  • 41. Data: 2012-10-04 20:10:15
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    > kazdy PORZADNY czytnik sdhc obsluzy karty 32GB bez problemow
    > niektore chinskie wynalazki miewaja z tym problemy
    Właśnie też doszedłem do tego wniosku. Moje przekonanie, że nie każdy,
    wynikało ze złych doświadczeń z chińszczyzną. -(.
    Przepraszam, że namieszałem. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko
    napisać, że trudno teraz o produkt nie "made in China". ;-)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 42. Data: 2012-10-04 20:13:30
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    > Prawda.
    > Takie zabezpieczenie mam na dwóch posiadanych adapterach,
    > ale z nich nie korzystałem. Natomiast nie widzę niczego takiego
    > na samych kartach.

    A tak z ciekawości. Czy istnieją karty micro (nie adaptery do nich),
    które mają sprzętowe zabezpieczenie przed zapisem?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 43. Data: 2012-10-04 20:24:50
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-04 19:44, Adam pisze:
    >>> http://netcom1.home.pl/akcesoria-gsm/index.php?main_
    page=product_info&products_id=546

    > Dzięki.
    > Jak już pisałem w poprzednim poście, jest to pierwszy opis, w którym
    > wyraźnie podano, że czyta karty 32 GB.

    Znając tego producenta to może napisać że czyta też płyty vinylowe :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 44. Data: 2012-10-05 10:11:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl> wrote in message
    > A tak z ciekawości. Czy istnieją karty micro (nie adaptery do nich),
    > które mają sprzętowe zabezpieczenie przed zapisem?
    > Pozdrawiam

    nie
    zabezpieczenie przed zapisem to funkcja czytnika a nie karty

    policz ilosc stykow karty mikro i duzej przejsciowki - w zaleznosci
    od ustawienia plastikowego przelacznijka na dodatkowy waski kontakt
    z boku jest podawany sygnal (napiecie zasilajace karte chyba,
    nie chce mi sie szukac teraz) ktory kaze czytnikowi traktowac karte
    jako tylko do odczytu - prawdopodobnie jest wiec mozliwosc wyprowadzenia
    sobie takiego przelacznika w czytniku (jezeli na karty mikro jest osobne
    zalcze badz czytnik jest tylko do kart mikro funkcja ta pewnie moze
    siedziec niewyprowadzona)

  • 45. Data: 2012-10-05 10:11:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

  • 46. Data: 2012-10-05 14:59:19
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    > nie
    > zabezpieczenie przed zapisem to funkcja czytnika a nie karty
    OK

> [...]
    > sobie takiego przelacznika w czytniku (jezeli na karty mikro jest osobne
    > zalcze badz czytnik jest tylko do kart mikro funkcja ta pewnie moze
    To dla mnie zbyt skomplikowane. :-)

    Dzięki i pozdrawiam
    Adam

  • 47. Data: 2012-10-05 17:03:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > wyraźnie podano, że czyta karty 32 GB.
    >
    > Czy możesz potwierdzić własnym doświadczeniem, że czyta karty

    Mój czyta. Zapytaj się w tym sklepie internetowym jeszcze. Moesz tam
    napisać albo zadzwonić.
    Tak sobie myślę, że masz walniętą kartę pamięci. Pewnie na Allegro
    kupiłeś tak jak ja kiedyś i odesłałam ją sprzedawcy. Pieniądze mi zwrócił.

    --
    animka

  • 48. Data: 2012-10-05 17:04:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 20:10, Adam pisze:
> [...]
    > Przepraszam, że namieszałem. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko
    > napisać, że trudno teraz o produkt nie "made in China". ;-)

    Moim zdaniem i tak lepsze chińskie niż polskie.

    --
    animka

  • 49. Data: 2012-10-05 17:07:07
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-05 14:59, Adam pisze:
    > OK

    > To dla mnie zbyt skomplikowane. :-)

    To wyłącz czytnik w Urządzeniach i po kłopocie. Nie będzie czytał.

    --
    animka